Looking for

September 3, 2010 § Leave a comment

Mai mult decât îmi place vara, îmi place doar cum se termină. Vara se termină frumos. E un tip de răcoare care îmi aduce aminte de acel celebru pentru mine 1 septembrie, în care mergeam la Pro FM să-i ţin locul lui Willmark la “Rondul de Dimineaţă”. Eram un băiat. Aveam 18 ani. Şi nişte emoţii de care tocmai mi s-a făcut dor. Era emoţia aia că o să-mi iasă totul în viaţă. De absenţa ei îmi e cel mai frică, de fiecare dată când se face 1 septembrie. Cele mai misto poveşti mi se întâmplă toamna. În fiecare toamnă mi se pare că mă apropi de ce vreau să devin. E senzaţia aia că-ţi scapă lucrurile de sub control şi nu poţi să manageriezi atâta stare de bine. Îmi place când începe toamna. Toamna e gălagia aia din curtea şcolii. E un sentiment amestecat. Toamna e vocea lui Chris Rea.

P. S. Trei au intrat azi pe blog căutând ” oameni zâmbind “. Asta m-a binedispus.

Tagged: ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Looking for at Mindfields.

meta

