Printre texte

September 1, 2010 § Leave a comment

Ziua e un slalom printre ele. Citesc ce spun mulţi. Aşa e în faţa ecranului. Faci slalom printre gândurile altora. Şi te mai opreşti uneori. Fie să-ţi tragi sufletul. Fie să zâmbeşti. Azi m-am oprit să zâmbesc aici. Nu sunt egoist. Sunt genul căruia îi place să povestească. Ăsta e textul la care m-am oprit azi. Se numeşte “old smile”. E un text care până la urmă trebuia scris . Este al celebrei mele prietene Elena Stoichiţă. Deci: “Pana acum am trait deja trei vieti: aia cu shotroane, aia cu telefoane mobile si aia dintre cele doua. Intremediara  e momentul cand teama de note mici s-a transformat in teama de facturi mari la mobil, cand statul pana la inserat afara s-a transformat in venitul la rasarit cu taxiul, cand am dat mersul la meditatii pe pierdutul timpului pe terasa de la Cafeneaua Actorilor si cand am simtit ca nu voi mai vedea marea din tren. Finalul adolescentei mele e undeva pe podul Anghel Saligny, cand libertatea s-a strecurat in compartiment printre degetele mele scoase pe geam. N-am mai simtit ce am simtit atunci niciodata pentru ca au urmat weekendurile pe A2. Dar eu vreau sa mai am nebunia aia de atunci si timpul ala lung pentru noile inceputuri, distanta mare de “finally 30″, sa nu am nicio teama, sa n-am decat inconstienta si zambet. Pentru ca zambetul ala nu mai stiu sa-l zambesc. Si de asta imi pare cel mai rau”.

Tagged: ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Printre texte at Mindfields.

meta

