Timişoara

August 30, 2010 § 1 Comment

Sunt unul dintre cei îndrăgostiţi de acest oraş plin de oameni civilizaţi şi superbi. Aici ghioceii înfloresc prima dată. Păsările călătoare, toamna mai trec o dată prin Timişoara, înainte să plece în ţările calde. Ploaia înainte să plouă în România plouă puţin în Timişoara. Soarele străluceşte acolo, si o rază, două, de mai rămânm, mai încălzesc şi restul ţării, ca un compromis. Când pe cer vi se pare că luna nu se vede de nori, habar n-aveţi de capul vostru. Luna e la Timişoara. În principiu lumea a început la Timişoara. Cu gândurile acestea am ajuns eu acolo acum un an. De cum am intrat în oraş cu un taxi, am aflat de la şofer că majoritatea e gata să-l voteze pe Băsescu. Cu vrreo 2 ani în urmă, am vizitat oraşul cu nişte colege care îl cunoşteau. Am fost în centru, care mi s-a părut mişto. Problema a început când am întrebat “acum unde mergem?”. Că se cam terminase oraşul.

Ne-am aşezat la o masă, unde chelnăriţa mi-a dat una peste telefon, trântindu-l pe jos. Apoi a plecat. Întrebată fiind dacă tot e cretină şi-l dă pe jos, de ce nu se hotărăşte să-l şi ridice pentru a nu părea şi nesimţită, replica a fost minunată. Nu se ţine telefonul pe masă. Am dat licenţa acolo. Acolo am devenit jurnalist. Titlul lucrării a fost “divertismentul în mass media”. E greu să uit privirea tâmpă cu care unul dintre examinatori m-a întrebat intrigat ce legătură are divertismentul cu jurnalimsul. Şi tot aşa. Că mai am de povestit. Doar m-am încălzit un pic până acum. Am urmărit această celebră filmare. În care o fătucă jurnalistă acolo i-a adresat această întrebare lui Ilie Năstase. “Sunt pe domeniul public. Care e scopul dumneavoastră în Timişoara?”. Superb. N-am scris asta ca să explic cât de imbecili sunt timişorenii. Ci ca să explic cum peste tot sunt şi imbecili şi oameni mişto. Iar Timişoara nu e o altă lume. E aceeaşi. Din această conversaţie nu pot să nu o exclud pe una dintre cele mai mişto locuitoare ale acelui oraş. Este vorba despre aşa-zisa Damiana Ilinca, sora incredibilei mele colege, Andreea Glodea. Şi pe minunatul Andrei Japhet. Şi cam atât. Iată imaginile….

§ One Response to Timişoara

  • Anonim says:

    Felicitari…pe langa multitudinea de critici foarte putina lume s-a legat de stupida intrebare adresata unui om, in timpul sau liber…

    “Care e SCOPUL dvs. la Timisoara”…

    superb…cum ar spune Mircea Badea…

    Altii ar fi pus in practica ceea ce Nastase numai a spus…
    Sa va uitati si ce face jurnalista in timpul acestui super-interviu.

    Se vede atunci cand isi fereste camera…

    Scarbos…

    Eu ies de la masa si tu vii cu tigara-n coltul gurii sa ma intrebi care e “SCOPUL” meu la Timisoara…!?

    pai bine-a raspuns ce-a raspuns Nastase.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Timişoara at Mindfields.

meta

