OK! no 13… simply surprising

August 27, 2010 § Leave a comment

A venit momentul interviului cu Andreea Marin. O aveam pe listă. Am bifat-o şi după ea îl am trecut pe altul care mi-a scăpat. Floooooriiin Călinescuuuu. Da asta mai văd. Deocamdată Andreea Marin…

Există această concurenţă între tine şi Mihaela Rădulescu.

Tu spune întrebarea şi eu îţi răspund.

Eu cred că ea există chiar dacă n-o recunoşti. Întrebarea mea e dacă o recunoşti sau nu.

Depinde din ce perspectivă priveşti lucrurile. Dacă priveşti din perspectiva mea, o spun clar că nu există. Pentru că suntem fundamental diferite ca persoane. Ne dorim lucruri diferite de la viaţă. Punem în practică lucrurile în mod diferit. Asta chiar dacă unii caută de multe ori similitudini forţate. Normal că mergem amândouă pe stradă. Felul în care facem lucrurile are în spate o abordare diferită. Din câte văd, scopurile noastre în viaţă sunt diferite. Modul de-a ne exprima public e diferit. Atunci, din punctul meu de vedere nu poate fi vorba de o concurenţă între două persoane care-şi doresc lucruri diferite şi care au ca punct comun faptul că au făcut televiziune o dată.

Tagged: ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading OK! no 13… simply surprising at Mindfields.

meta

