Trăind în ţara lui Băsescu

August 25, 2010 § 1 Comment

Nivelul de inteligenţă al acestui popor e consecvent celui al celor pe care i-a votat. Dincolo de faptul că e un caz unic, acela de a vota un preşedinte care nu poate să-şi ţină o idee de pe o zi pe alta. Bă nu mai există aşa ceva. Un preşedinte prins cu minciuna o dată, dacă nu-şi joacă bine cartea e compromis. Genul Clinton cu Monica Lewinski. Bă ăsta minte întruna de când am auzit de el. Ţara asta l-a votat şi într-o senzaţie de revoluţie cumva. Era incredibilă conversaţia cu cei care îmi explicau de ce. Domne să nu votăm comuniştii. În timp ce mă dezmeticeam, le explicam că între el şi Geoană e diferenţa între un comunist şi un băiat intrat în politică de vreo 10 ani. Şi dacă spuneţi că Geoană e prost, vă pot explică cum nici Băsescu n-a părut prea inteligent în dialog cu Antonescu.

L-au votat pe ăsta şi acum trebuie să le suport eu neputinţa intelectuală. Nu că şi-ar recunoaşte-o vreunul. “Şi ce bă dacă veneau ăia nu era la fel?”. Bă ăsta e unic. Nu există imbecil mai  evident ca Boc. Nu există om mai incapabil de a lega aceeaşi idee, 2 zile la rând ca Băsescu. Ăştia mi se pare că sunt capabili de orice cretinism uman şi cei 5 milioane care i-au votat vor explca cum ştiu că şi ceilalţi erau la fel. Şi dau un exemplu de cretinism superb. Apare unu care spune că a fost luat la bătaie de preşedinte. Cum reacţionează această instituţie? Dă un comunicat că a fost un incident în care unu s-a repezit la preşedinte. Deci cretnismul lor a făcut ca dintr-o poveste de nedemonstrat, să ai de ales întrre două scenarii. Cel în care unu se repede la un preşedinte însoţit de SPP-işti. Şi cel în care unu îl insultă pe preşedinte şi ăsta devine violent. Bă, pe care s-o credem, pe care s-o credem?! Asta i-a dus capul să facă. Eu azi îmi petrec ziua pe la cozi să plătesc tot felul de cretinităţi. Pentru că atât v-a dus capul pe voi, cei care l-aţi votat pe manelistul ăsta.

§ One Response to Trăind în ţara lui Băsescu

  • Paul Andrei says:

    Si eu am aceeasi frustrare…acelasi discurs la 5 milioane de oameni, care nici acum nu au puterea sa recunoasca “sunt prost eu”

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Trăind în ţara lui Băsescu at Mindfields.

meta

