Cel mai misto interviu

August 16, 2010 § 2 Comments

…nu l-am publicat niciodata. Ramasesem la un moment dat intr-o relatie cu Marius Tuca. Asta se sincroniza cu un alt moment dat interesant. Dupa ce am tot facut interviuri cu celebritatile tarii, intr-o spontaneitate incredibila m-am hotarat sa fac interviuri pentru un ziar de sport. Si cam un an am facut interviuri despre fotbal cu oameni din afara fotbalului. De la Gainusa si Turcescu pana la Prigoana si Dezbracatu. Asta saptamanal, timp de aproape un an. Si asa am ajuns la acel moment dat, cand imi placea ziarul lui Tuca si voiam sa fac interviuri acolo. Ma gandeam cu politicieni. Da m-am razgandit. M-am intalnit cu el si i-am propus sa-i fac saptamanal interviu cu oameni interesanti. Lui i-a placut ideea si eu m-am dus sa-i dau un exemplu. Am facut un interviu cu un gropar de pe aleea artistilor. Este cel mai misto interviu pe care l-am scris. Era perioada cand Marius Tuca incepea sa faca interviuri din nou pentru ziar. Nu ne-am mai sincronizat cu ideea mea si am renuntat o perioada la ea. Poate la un moment dat am s-o reiau. Pana atunci m-am hotarat sa-l public aici. Apoi m-am razgandit. SI iar m-am hotarat. Si in starea asta fiind pun intrebarea….

§ 2 Responses to Cel mai misto interviu

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cel mai misto interviu at Mindfields.

meta

