One nice coffe shop

August 12, 2010 § 5 Comments

Îmi place cafeneaua unei prietene. Nu pentru că e a unei prietene, ci pentru că ea îmi e prietenă dintr-o simpatie pe care o am faţă de gusturile ei. Îmi plac oamenii cu gusturi. Sunt de acord cu ideea că ele nu se discută, dar am această menţiune că ele ca să nu se discute, trebuie în prealabil să existe. Pentu că există oameni fără gust. Am fost la deschidere şi cel mai probabil e că o să mai tot merg. Ca şi loc, e cum ar ieşi Traian Băsescu de la el din Cotroceni şi n-ar lua-o în stânga sau dreapta, ci înainte şi apoi prima la stânga. Practic ar da colţul, ceea ce tot înţeleg că urmează. Dar nu asta contează în viaţă, ci prăjiturile pe care le găseşti în cafeneaua Ralucăi. Şi muzica de-acolo. Şi oamenii de-acolo. Arts Concept Caffe se numeşte. Go for……….








§ 5 Responses to One nice coffe shop

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading One nice coffe shop at Mindfields.

meta

