O 9 zi

August 6, 2010 § 1 Comment

Dimineaţa are calitatea pe care o are începutul unei existenţe. Ziua e ca o foaie albă de hârtie. Ea poate fi scrisă cu cel mai mişto text din lume. Are şansa asta, pe care o consumi în fiecare rând. Cel mai mare potenţial îl au foile goale. D-aia îmi plăcea o reclamă la o carte. Zicea că ar trebui să ne bucure gândul că mâine e o nouă zi în care nu am greşit încă. I-am povestit-o Geaninei Corondan o dată şi a completat-o egocentrist şi bine. Sau în care nu ni s-a greşit încă. Fiecare zi are şanse ei la celebritate. Poate fi cea mai mişto zi în istoria fiecăruia. De fiecare dată când sună telefonul cu un număr necunosc mă gândesc că ar putea fi cel mai important telefon din viaţa mea. Şi uneori nu răspund. N-am chef întotdeauna de mari victorii. Nu sunt pregătit de ele. Pe principiul “heaven can wait, we’re only watching the skies”. Fiecare mare victorie a vieţii a început în anonimat. În jurul ei s-a strâns scepticism şi apoi descurajare. Ca în dimineaţa unei zile cu ploaie. Ca regizor al zilei mele,  alcătuiesc atent distribuţia. Şi aleg în fecare zi personajele după chipul şi asemănarea mea. Mă înconjor cu oameni care-mi seamănă. Pe restul nu dau doi bani. Atenţia mă face să nu consum dezamăgiri. Mă aştept din partea oricui la orice, pentru că dezamăgirea e sfârşitul amăgirii. Un lucru bine învăţat de la mama.

§ One Response to O 9 zi

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading O 9 zi at Mindfields.

meta

