Una dintre cele 36 500 de zile ale vieţii mele

August 4, 2010 § Leave a comment

…începe în viteză. Mă trezesc târziu. Ceea ce e normal. Îmi e cald. Iar e normal. De fapt stai ! că nu m-am trezit. Vreau să-mi termin visul. Visez că trebuie să iau la bătaie pe cineva. Nu pot să mă trezesc în plină acţiune. Gata, îl bat pe ăla şi mă trezesc. La 11 trebuie să fiu în redacţie. M-am hotărât să nu mai întârzi. Deci maxim la 10 : 50 trebuie să ies pe uşă. Am nişte scurtături celebre. În 10 minute ajung în timp ce ascult Fatboy Slim. Că şi asta contează în viaţă. Băi ajung la redacţie unde nu e Ameli să bem cafeaua. Dar este Alina. Îmi povesteşte ceva dramatic, şi-mi dau seama ce viaţă misto am. La un moment dat ziceam că dacă o închiriez, pot să trăiesc o viaţă întreagă din ea, fără să fac nimic. Cobor de la cafenea să scriu pe site-ul revistei OK!, despre cretinitatea emisiunii “şatra” de la Kanal D. Băi ce m-a enervat când am auzit de ea. Acum e aproape 1. La 3 teoretic trebuie să fac interviu cu Andreea Marin. S-o întreb când a fost Zână ultima dată şi dacă o urâm împreună pe Mihaela Rădulescu. Sau fiecare separat. La 5 am o şedinţă foto cu Lili Sandu, că interviul l-am făcut. Mi-a spus că o să ajungă peste 20 de ani ca Gheorghe Dinică. Şi de aici începe drama, la 7 trebuie să fiu la dentist. Conceptual nu-mi place ideea de a folosi cineva un obiect similar picamerului în gura mea. Trebuie să-mi pregătesc nişte lucruri la care să mă gândesc în timp ce. Cam pe la 8 mă văd cu Dana, să scoatem nişte poze. Am refăcut apartamentul şi am o idee cu ele. Nu vă mai spun că deja trebuie că a apărut un episod din “Entouraje”  , ceea ce înseamnă că ziua se termină bine. Sau cu bine.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Una dintre cele 36 500 de zile ale vieţii mele at Mindfields.

meta

