Momente & Schiţe

July 29, 2010 § 1 Comment

  • Aseară, conducând spre casă, am făcut un gest politicos faţă de o fată din trafic. Am lăsat-o să treacă. Mi se întâmplă des.  Dana a sesizat şi mi-a atras atenţia că numai pe fete le las. Eu am contrazis-o. I-am spus că nu e adevărat. Degeaba spune, că am mai lăsat şi oameni. Dar asta am spus-o glumind. Bineînţeles.
  • Iar a făcut clarvăzătoarea Carmen Hara interviu cu Mădălina Manole. Constant în ultima vreme apare asta şi ne transmite ce a vorbit cu artista. O extraordinară colegă a făcut un comentariu celebru. Dacă nu au găsit ultimele interviuri înainte de moarte, l-au găsit pe primele de după…
  • Bunicile au cel mai tare discurs din lume. Citesc la un prieten pe facebook, care are un singur defect. Lucrează la radio Zu. Îl cheamă Silviu Andrei. “Bunică-mea are propriul ei calendar imbatabil. Stau cu ea la cafea pe terasa si imi spune..” – Asa s-au inrait mustele astea, stai sa le vezi de la 1 august, incepe luna lor”. Superb. Asta după ce mi-a povestit mama că bunica s-a simţit excepţional la nunta mea. Că i-a plăcut foarte tare “disgiocheiu”. Îmi povesteşte des că-i place când îl vede pe “Şmilei” la televizor, că seamănă cu mine. Din vorbă în vorbă am înţeles că “Şmilei” e Smiley.

§ One Response to Momente & Schiţe

  • arabela says:

    tare mai esti haios…te citesc cu mare atentie si drag. chiar reusesti sa schimbi starea omului in bine…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Momente & Schiţe at Mindfields.

meta

