Interviul cu familia Craioveanu

July 12, 2010 § Leave a comment

Am luat masa cu cei trei, în ordinea înălţimii: Vlad, Alina şi Thea. Între ele, Craioveanu se simte în largul lui. Are relaxarea celui care a ales bine. I se potriveşte Alina de care încă pare îndrăgostit. Thea e între cele mai drăgălaşe fiinţe cu care te poţi întâlni în viaţă. Are 5 ani şi simte constant nevoia de a-şi spune punctul de vedere. Aşadar celebrul interviu, cu celebra familie a celebrului Vlad Craioveanu…

Ce mai apreciezi la Alina după anii aceştia?

Vlad: Că a rămas în viaţă. Apreciez că nu s-a schimbat nimic. Că m-a făcut un om mai bun.

Alina, când ţi se pare Vlad cel mai insuportabil?

Alina: Atmosfera e ciudată când are probleme la serviciu, în perioada sondajelor radio.

De ce-l iubeşti pe tatăl tău?

Thea: Îl iubesc pentru că e frumos. Vă rog, spun adevărul.

Când te-a enervat ultima dată?

Thea: Nicodată nu m-a enervat.

Dar mami când te-a enervat?

Thea: Mama mă enervează tot timpul. Vă rog, mă lăsaţi să mănânc?

Alina: Eu nu mi-am imaginat până acum că un tată poate să fie atât de calm. Nu l-am văzut pe Vlad vreodată să ridice tonul la ea. Are nişte discuţii cu ea: îi povestşte cum ar fi trebuit să facă să nu greşească. Dintre noi doi, eu mai ridic tonul. Anul acesta facem nouă ani de când suntem împreună. N-aş fi zis că poate fi un tată atât de bun.

Te-ai gândit vreodată în anii aceştia că Vlad ar putea să înşele?

Alina: Întotdeauna există şansa ca o femeie să-şi piardă bărbatul. Doar dacă-i proastă. Nu-mi e frică de nico femeie. Mi-a fost la început…

Vlad: Mie îmi e frică!

Thea: Mie îmi este fică de femeile chelioase.

Alina: Am eu o prietenă care s-a ras în cap şi Thea a avut un şoc când a văzut-o.

Dar de bărbaţii chelioşi îţi e frică? Uite cum e Dobrovolschi.

Thea: Un bărbat, dacă este chel, nu mă sperie, dar tati, dacă se rade în cap, tot nu mă sperie.

Nu ţi se pare că are prea mult păr tatăl tău?

Thea: Nu. Ar putea să aibe şi mai mult păr. Oricum, sper să mă duc mai repede în Grecia. E foarte tare acolo, încât îmi vine să stau în apă, în apă şi iarăşi apă.

Alina: Acolo merge în concediu. Ne închiriem de obicei o căsuţă şi stăm singuri pe plajă. Pe Thea am luat-o acolo prima dată când avea patru ani. Dimineaţa se trezea prima. Se ducea în bucătărie, îşi făcea singură micul dejun, apoi stătea la fereastră şi se uita la mare până ne trezeam noi.

Vlade, cum o să fii peste 20 de ani în relaţia cu ginerele tău?

Thea: Acum îmi vine să râd.

Vlad: Mă văd în stare să-l urmăresc. Să-i fac poze să i le pun pe internet.

Thea: Sau să mă filmezi.

De ce să te filmeze?

Thea: Pentru că el uneori zice: „hai să te filmez, hai să te filmez“. Eu vreau să mă filmeze când vreau eu.

Alina, îl asculţi dimineaţa pe Vlad?

Alina: De când mă trezesc. De pe la opt şi un sfert.

Practic, până atunci poţi face glume cu amante.

Vlad: Păi, numai asta fac.

Thea: Am uitat ce trebuia să zic.

Vlad: De la şapte la opt dimineaţa e programul meu pentru amante.

Zi-mi când te-a dezamăgit Vlad.

Alina: Dezamăgit e mult spus. Cred că mă supără un pic. Cu toate că nu sunt genul romantic, uneori am aşteptarea de a intra el cu o floare în mână. (uneori mă aştept să mai vină şi el cu-o floare)

Vlad: Ţi le-am adus pe toate când ai născut-o pe Thea.

Alina: Da. A luat o găleată mare de florărese. A venit cu un braţ mare de flori albe.

Pe tine, Thea, te enervează vreo colegă la grădiniţă?

Thea: Nimeni. Mă înţeleg bine cu toţi colegii mei.

Şi cu cei fără păr?

Thea: Hei, eu n-am nicio colegă fără păr. Uite, educatoarea mea nu este chelioasă… Şi o cheamă Flori.

De la Vlad ce-ai învăţat?

Alina: Cum îţi zice tati că nu e suficient să fii? Fru-moa-să?

Vlad: Sau bine că eşti frumoasă.

Thea: Poate tu eşti mai frumos.

Tu ce vrei să te faci când o să fii şi mai mare?

Thea: Actriţă.

Ce actriţă îţi place mai mult? Poate îţi place Andreea Raicu…

Alina: Să ştii că ne uitam împreună la „Efect 30“. Când începea genericul, mă stiga: „Mami, hai că începe filmul cu fetele stiloase!“. Ea aşa zice când vede că cineva are stil.

Thea: Vai de mine. Era secretul meu. Era al meu şi-al lui mami. Şi mami nu trebuia să zică.

Oricum nu mai spun la nimeni.

Thea: Să nu mai spui la nimeni. Dacă spui la cineva, te mănânc cu fulgi cu tot.

Vlade, ce faci când în timp mai trece dragostea?

Vlad: Fumez o ţigară. Ţigara de după dragoste.

Ultima întrebare. Cum v-aţi hotărât să vă căsătoriţi?

Alina: Mi-a zis el într-o seară. Cred că ar trebui să ne căsătorim. Eu am spus că da şi l-am întrebat dacă e sigur. Până la nuntă l-am întrebat în fiecare zi dacă mai vrea. Şi uite-aşa ne-am căsătorit.

Vlad: Şi uite-aşa au trecut zece ani.

Alina: Nouă. Ţin minte pentru că ne-am cunoscut la ziua mea de naştere. Anul acesta, pe 12 septembrie, la 20 de minute după 12 noaptea, se fac nouă ani de când suntem împreună şi şapte, de când ne-am căsătorit.

Tagged: ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Interviul cu familia Craioveanu at Mindfields.

meta

