Prezentul continuu

July 9, 2010 § 2 Comments

E ideea asta că ar fi dramatic să trăieşti în trecut. Domne nu e bine. Pari nefericit. Un alt tip de ratare e să trăieşti în viitor. Viaţa trebuie trăită în prezent. Azi mi-am dat seama că nu poţi trăi fericit decât în trecut sau în viitor. Amintirile sunt supraestimate. Îţi revin în minte în ipostaza lor fericită. Deci ai tendinţa  să nuanţezi. Îţi aminteşti mai bine decât a fost. Am o relaţie fericită cu viaţa din trecutul meu. Şi aici începe povestea cu viitorul. Trăieşti din perspective. Trăieşti din ce abia aştepţi să se întâmple. Cred că cei mai nefericiţi oameni sunt cei care nu aşteaptă nimic. The chase is better than the catch. Aşteptarea evenimentului implică mai multă emoţie decât evenimentul în sine. Întotdeauna. Starea de bine e direct proporţională cu numărul de momente pe care le aştepţi. Viaţa e u uşor de înţeles privind înapoi. Dar trebuie trăită privind înainte. Kierkegaard. Ăsta e citatul meu preferat.

§ 2 Responses to Prezentul continuu

  • dana says:

    Viata e ca mersul pe jos.
    Trebuie sa privesti inainte sa iti poti (re)cunoaste directia.
    Din cand in cand in jos, sa nu te impiedici, uneori in sus , sa iti dai seama cat esti de mic.
    Si uneori in spate, ca sa nu ai vreo frunza moarta agatata de tocul pantofilor.

    Adaptarea: Dana Buzaianu 🙂

  • Alina Marcu says:

    Ador pedestrul.
    Directia…e buna – sunt sigura de asta. O cunosc si, apoi, o recunosc cu aceeasi gratitudine. Cu acelasi ‘multumesc”.
    Eu ma mai impiedic din cand in cand. Chiar acum am o vanataie pe gamba dreapta. Dar stiu cat sunt de mica. Am un metru si jumatate. Mie imi place sa zic 1,51.🙂
    Pe tocuri…e special. Mai ales in rochita. Mai sus, mai demn, mai elegant, mai hotarat…
    La spate, in ceafa mea de domnisoara, am un ochisor turcoaz. (invizibil)
    Iar frunzele agatate de pantof le pastrez cu sfintenie in bula mea de fericire.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Prezentul continuu at Mindfields.

meta

