Vamos Espania !!!

July 7, 2010 § Leave a comment

Dacă ieşi pe stradă în timpul unui meci al României înţelegi că fotbalul e important. Starea de spirit a bărbaţilor a doua zi, depinde cumva de capacitatea fotbaliştilor de a înscrie. Şi nu înţeleg cum ajunsesem la concluzia că fetele în curtea şcolii apreciază băieţii care ştiu să dribleze. Teoria mea e că un băiat trebuie neapărat să ştie să joace fotbal. E greu s-o scoţi la capăt altfel. Şi cred că există o vârstă la care prima opţiune e să ajungi fotbalist. Mă plictisesc discursurile care se referă la adevăratele valori, plecând de la ideea că fotbaliştii câştigă mult. Pe cei care degeaba au încercat să fie nu-i compătimeşte nimeni. Lumea priveşte cu invidie spre cei cărora le-a ieşit. Ceilalţi sunt nişte rataţi şi atât. Frumos este că excepţiile, statistic vorbind, sunt cei care au devenit. Şi acum să explic de ce oamenii ăştia contează. Un bărbat normal la cap vede măcar40 de meciuri pe an. Asta înseamnă cam 4 zile pe an în care te uiţi non stop la fotbal. Dacă trăieşti 70 de ani, înseamnă aproape un an în care urmăreşti meciuri de fotbal fără pauză. Un an din viaţă, stând şi privind fotbal. Interesant nu e că aşa va fi. Interesant e că nu-mi pare rău.  La Campionatul Mondial am ţinut cu Spania. Îmi place şi ţara, îmi plac şi oamenii, îmi place şi echipa.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Vamos Espania !!! at Mindfields.

meta

