Momente & Schiţe

June 29, 2010 § 8 Comments

  • Şi cum mă aşezam eu la incredibilul meu birou din redacţie, văd un  plic pe masă. Era de la Antena 1. Da nu asta contează în viaţă. Îl privesc cu mai multă atenţie. Era pentru Radu Budeanu. Ăsta e şeful de la Can Can şi Ciao! . Pe plic scria  Radu Budeanu (OK! magazine). Era aproape adevărat. Doar că înloc de Budeanu, sunt Buzăianu. Pe de-o parte e mai bine. Pe de alta e mai rău. Şi-mi aduc aminte când am vorbit cu Dumitru Dragomir şi m-am prezentat Radu Buzăianu. Şi el mi-a răspuns respectos, “da domnul Budeanu”. Sau când m-a sunat cineva de la Acasa TV şi m-am prezentat, sunt Radu Buzăianu. Am primit un apel de pe numărul ăsta. Iar interlocutoarea mi-a răspuns respectos. “Da, numai puţin”, după care şi-a îndreptat atenţia în jur şi a strigat, “l-a sunat cineva pe Radu Budeanu?”. Şi totuşi, mă încăpăţânez să merg pe varianta Radu Buzăianu. Nu-i aşa rău cum pare.
  • Suntem în stare să facem legătura între ştirea că Botezatu i-a făcut iar o vizită lu Drăguşanu şi cea că joi începe emisiunea lui la Antena 1? Nu, ca idee spun. Cam cât de imbecili să pară cititorii, încât să nu se vadă că de fiecare dată când Botezatu are ceva de promovat la televizor, fie se împacă, fie se desparte de asta? Eu înţeleg că trăiesc într-o ţară emoţionată de eliberarea lui Diaconescu, bă da poate totuşi. Scăpăm şi noi de prostituata asta? Într-o zi era în Can Can că a dansat pe mese, în click că a bătut o colegă acum 10 ani şi în Libertatea că nu suportă aerul condiţionat. Există o limită cu asta sau dimpotrivă?
  • Conduceam cu o viteză incredibil… de mare spre mare. Muzica era atât de tare încât să-mi placă şi atât de tare încât încă să o mai aud pe Dana vorbind chestii. Totul părea ca fiind bine. Atunci ea mi-a pus o întrebare. Dacă am fi fost la televizor ar fi urmat aplauze isterice. Da nu eram. “Cât trebuie să mai aştept până să ajungi foarte bogat?”.

Tagged: , ,

§ 8 Responses to Momente & Schiţe

  • the m says:

    dar ce era in plic???? ce era in plic????

  • Radu Buzaianu says:

    o suma de bani suficienta incat sa rezolv ultima intrebare. da am refuzat. voiau sa-i iau locul lui capatos. il apreciez pe dan prea mult ca sa-i fac una ca asta.

  • nana says:

    In primul rând, trag concluzia că intervine confuzia, din cauza faptului ca te prezinţi fara dicţie, deci, cam forţezi norocul.
    In al doilea rând, când scrii ceea ce scrii despre viteza în deplasare, te gândeşti că ar putea citi mama ta? …Sau vero rudă apropiată?
    În ultimul rând, CE ERA DOMNE ÎN PLIC?

  • Avand in vedere ca numele meu de familie este Dragon, imagineaza-ti confuziile… au fost persoane care s-au contrazis cu mine, spunandu-mi ca ma numesc Dragan si nu Dragon, altele care mirate ma intrebau… Dragon? Adica ala care scuipa foc? … altele, refuzau efectiv sa-mi pronunte numele, pentru ele eram Andreea (au fost profesori care strigau catalogul: Popescu, Ionescu, Radulescu …. si… Andreea) ….

    In ceea ce o priveste pe Bianca Dragusanu … cat timp marea majoritate consuma astfel de stiri nu vom scapa de ea… depinde de majoritate si aceasta se lasa imbecializata de televiziune… implicit de oamenii care apar la TV.

    Daca Dana este prietena ta …. :))))) Have fun! Enjoy life! :)))

  • Radu Buzaianu says:

    Că lumea e extaziată de informaţiile cu Drăguşanu cred că e o teorie falsă. Mai degrabă cred că nişte ziarişti iau nişte şpăgi să promoveze tot ce zice. În curând va fi titlu de primă pagină. Bianca Drăguşanu: “Azi m/am trezit la 11 : 15!!”.

  • Corect! Ai dreptate! Eu insa nu ma pricep la culisele din TV… cu siguranta ziaristii astia iau spagi pentru a o promova pe X si pe Y… Cu toate astea, eu continuu sa cred si in lipsa multora de cultura, de interes fata de cultura, fata de activitati interesante, sportive, fata de emisiuni cu un continut de calitate etc… toti acesti oameni sunt consumatori de astfel de stiri, de emisiuni de scandal etc… pana la urma, daca ar vedea ca nu au audiente, ca nu au numar de afisari pe anumite stiri pe site… ma gandesc (sau poate doar sunt optimista si idealista) ca ar inceta si ziaristii astia… in fine, din pacate ceea ce se numeste a patra putere in stat este la fel de corupta ca si celelalte trei …. Si, asa cum politica este un subiect fara final, asa este si presa cu toate mijloacele ei…

  • Radu Buzaianu says:

    ai dreptate intr un fel. ceea ce eu cred e ca oamenii nu sunt selectivi. citesc ce le dai. adica orice. acum a aparut o stire despre amanta unuia de la formatia SISTEM. Daca o tin zilnic cu amanta aluia oamenii vor citii cu acelasi interes cu care citeau despre dragusanu.

  • Bine punctat🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Momente & Schiţe at Mindfields.

meta

