can u imagine when this race is won

June 25, 2010 § Leave a comment

M-a întrebat extraordinara mea colegă, Ameli, dacă atunci când mă gândesc, mă gândesc la trecut, la prezent sau la viitor. În timp ce înaintezi în adevăruri priveşti mai mult în trecut. În timp ce înţelegi trecutul ai obligaţia să trăieşti în prezent. Miza prezentului e să construieşti un trecut spre care să te întorci mai mult zâmbind decât regretând. Viitorul este consecinţa. Este consecinţa capacităţii de a alege binele de rău. Jucam meciurile de baschet în liceu, disperat de senzaţia că o să regret nereuşitele. O lună după ce am fost la prima emisiune de radio în direct, am recapitulat fiecare porţiune, părându-mi-se că trebuia să răspund altfel. Nu cred în cântecul lui Robbie Williams, no regrets. Destinul regretelor e pozitiv. Vanilla Sky este cel mai mişto film din viaţa mea. E cel care explică ce trăiesc. Iar acelea sunt cele mai importante 24 de secunde ale filmului. După care urmează cea mai importantă întrebare. Cea dinaintea accidentului. “What is happiness to you?”. E întrebarea la care nu ştim să răspundem, în timp ce în dorinţa de a avea totul, alegem şi binele şi răul. Şi ajungem în finalul filmului fiecăruia, mai mult regretând decât zâmbind.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading can u imagine when this race is won at Mindfields.

meta

