Summer… Weekends… Vibes

June 24, 2010 § 1 Comment

Unul dintre cele mai mişto weekenduri din lume m-au avut protagonist împreună cu Daneza. Să nu zic nevastă-mea că pare dramatic. Sâmbătă seara, am fost acolo unde ea a început să devină soţia mea. Se împlineşte un an de la decizie. Nici locul, nici noi nu ne-am schimbat. Aş mai fi întrebat-o încă o dată. Şi încă o dată. Şi încă o dată. Şi-mi aduc aminte că la un moment dat dormea şi-am mai întrebat-o o dată. Vrea să fie soţia mea? Şi mi-a răspuns în somn: “Păi daaaa !!!”


§ One Response to Summer… Weekends… Vibes

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Summer… Weekends… Vibes at Mindfields.

meta

