In the summer time

June 14, 2010 § Leave a comment

Sunt un admirator al buletinelor de ştiri. Mă uit cu o poftă superbă. Poate că într-un fel şi faptul că vremea ţine cu turiştii şi oamenii se distrează pe cinste, contribuie în perioada asta. Sunt un admirator consatant al sfaturilor care sunt întâi ridicole. Apoi repetitive. Ăsta e motivul admiraţiei mele. Domne trebuie doi litrii de lichide pe zi. Şi să evităm expunerea la soare. Apoi apare una cu o mină îngrijorată şi competentă, care zice că e de preferat să nu ieşim din case. Eu cred în tendinţa de a fi eficient. Atunci propun să dea ştirile cu căldura de anul trecut. Bă sunt convins că n-ar intriga pe nimeni. Ar fi mai cinstit. Apoi celebrele sincroane cu oamenii pe la ştranduri, într-o ţigănie totală. Reportera întreabă dacă e cald şi el zice că da. Superb. În general, cam tot ce vrea buletinul de ştiri să transmită acum e că e cald afară. Multora ne era evident oricum. Bine, da ei ca să fie siguri. Aşa cum înţeleg eu treaba cu jurnalismul, o ştire e dacă luna asta ar fi foarte frig, nu foarte cald. Da eu sunt şi superficial. Şi de când mi-am dat seama privesc altfel. De câtă imaginaţie e nevoie ca în fiecare zi să le transmiţi oamenilor alfel, că e cald.

P.S. Bunicii mei mi-au arătat sâmbătă cât de mult se bucură că i- am vizitat. Au oprit ventilatorul şi-au dat drumul la aerul condiţionat.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading In the summer time at Mindfields.

meta

