TV makes it

June 11, 2010 § 1 Comment

Îmi place elanul celor care se desprind de lumea asta nedemnă de ei, şi-mi povestesc cum au renunţat la televizor. Maria Dinulescu mi-a explicat treaba asta. Domne nu mai are televizor. Asta nu e genul de replică pe care s-o vinzi oricum. Trebuie s-o dezvolţi un pic. Să explici că eşti dezgustat de ce se întâmplă. Trebuie să pari o personalitate superioară. Nu mi se pare o decizie care să vină dintr-o formă de inteligenţă teribilă. La televizor e şi Bianca Drăguşanu şi Andrei Pleşu. Şi Dan Diaconescu şi Mircea Badea. Decizia asta e incapacitatea de a fi selectiv. A judeca laolaltă e felul prin care îmi explici că n-ai înţeles mare lucru. Îmi place Maria Dinulescu. Nu mi-a plăcut ideea asta. Bă dacă cineva a reuşit să inventeze televiziunea, să renunţi la toată descoperirea doar pentru că l-ai descoperit pe Mihai Morar acolo. Adevărul e că-ţi vine s-o rupi puţin la fugă.

Da după telecomandă doar.  Nu Maria Dinulescu e exemplul bun aici. Am văzut-o la Ilinca Vandici pe Selena. E una de cânta la formaţia Candy. Extem de afectată de lumea din jur, ea a explicat că, deşi face o emisiune la televizor, a renunţat la televizor acasă. Şi parcă n-a fost suficient. Ceva lipsea din discurs. A aşteptat să se oprească ropotele de aplauze, ca să transmită regretul că nu mai poate urmării documentarele de pe Discovery. Eu nu ştiu de ce naiba mai emit ăia acum. Defapt să verific. Că nu stau ca fata asta numai pe Discovery. Ăsta e noul Coelho. Când toate ciumpalacele recitau replica cu universul care complotează la reuşitele lor în modeling sau tv. Da, am verificat. Încă mai emit. Ăştia nu se uită la Ilinca Vandici.

Tagged: , ,

§ One Response to TV makes it

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading TV makes it at Mindfields.

meta

