Momente & Schiţe

June 10, 2010 § Leave a comment

  • Relaţia dramatică a Andreei Raicu cu presa continuă. Cea cu spaniolul Frederico văd că nu. Dânsa a declarat pentru Ciao! : “Da. Ne-am despărţit”. articolul e precedat, ca şi-n revista OK!, de titlul: “M-am despărţit de Frederico”. Distanţa de la ce a declarat ea, la ce a apărut în presă, arată exact cât de josnică e presa în relaţie cu diva. Ar trebui să-şi exprime starea de dezgust pe blog din nou. Aşa cum a făcut când după ce mi-a zis că-l iubeşte s-a isterizat din cauza titlului: “Îl iubesc pe Federico”. Cea mai imbecilizantă contrazicere din viaţa mea a fost cea cu Andreea Raicu.
  • Am citit un articol în care Cristina Rus la apariţia papparazzilor şi-a acoperit copilul pe faţă să nu fie fotografiat. Cică a vândut drepturile de exclusivitate pentru primele poze cu el. Aş vrea să fac două pariuri. Primul e că sunt convins că sunt şanse mai mari să te întâlneşti pe stradă cu Robert De Niro, decât cu cineva care ştie că asta a fost însărcinată şi a şi născut. Al doilea pariu e că dacă la şedinţa foto pui copilul lui Dan Negru înloc, nu va exista nimeni intrigat. “Staţi mă că e fata lui Negru, nu e băiatul Cristinei Rus”.
  • Deci nu mai pot să trăiesc. De o lună încoace toţi oamenii cu care mă văd îmi urează “casă de piatră”. Zilele trecute, m-a întrebat cineva străbătând vocal jumătate dn etajul 2 de la “Adevărul Holding”, când o invit la nuntă. Bun. Asocierea mea cu ideea de nuntă deja mă depăşeşte. Nu-mi plac nunţile. A mea mi-a plăcut. Aş vrea cumva depăşesc etapa omului care se-nsoară şi să trăiesc în cea a omului înusrat. Când un om care s-a însurat începe să nu se mai însoare?!

Tagged: , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Momente & Schiţe at Mindfields.

meta

