3:00 AM

June 10, 2010 § 4 Comments

E 3 noaptea sau 3 dimineaţa? Nu asta contează în viaţă. Îi citesc blogul Roxanei Voloşeniuc. Nu ştiu cum e ea. Îmi place cum pare. Nici asta nu contează în viaţă.  Dana doarme între timp. E cea mai frumoasă fată care a dormit vreodată. Dacă-l visează pe altul? Doar n-o fi nebună. Nu-mi dau seama dacă-mi e somn. Îmi dau seama doar că nu înţeleg de ce mi se face. Dacă întreb oamenii de ce dorm, îmi spun că să nu fie obosiţi. D-aia nici nu-i întreb. Păi de ce să fii obosit?! De ce a hotărât Dumnezeu că omul trebuie să doarmă? De ce omul trebuie să obosească?! Somnul e forma Lui de cominicare cu el. Absolut nu. La ce imbecilităţi am visat nu se pune problema. Şi atunci?!  Poate că-i arată omului că e slab. Am omorât o gânganie de pe ecran. Câtă ipocrizie. Cu cât creatura pe care o striveşti e mai mică, cu atât gestul pare mai neînsemnat. Unii dorm prea mult, cum sunt eu. Şi atunci nu mai par slab. Par nesimţit. Deci nici asta nu e. Cea mai mişto piesă de club din toate timpurile. Faithless – Insomnia. Şi-mi vine în minte confuzia dintre vise şi visuri. Acţiunea prin care se exprimă ambele e verbul a visa. Şi totuşi, sunt 2 cuvinte diferite. De ce naiba? Filozofezi la ora asta? Ce replică imbecilă. Sunt stabilite ore de filozofat. Şi de ce filozofatul e în sens peiorativ. E caractertic omenirii, să-şi pună întrebări. Aproape înţeleg de ce trebuie să dorm. Pentru că tocmai mi s-a făcut somn.

§ 4 Responses to 3:00 AM

  • the m says:

    cand nu mai poti sa dormi, bea un pahar de lapte caldutz :)))))))))))))))))))))))

  • ruxi says:

    Dana doarme între timp. E cea mai frumoasă fată care a dormit vreodată. Dacă-l visează pe altul? Doar n-o fi nebună….GENIAL!!!:)))

  • […] : 00 AM ( 2 ) Posted in to be or not to be by Radu Buzaianu on July 22, 2010 Scriam într-o noapte că nu înţeleg de ce Dumnezeu a hotărât că omul trebuie să doarmă o jum… În timp ce studiezi în ce amănunt a construit lumea asta, e greu să înţelegi somnul ca fiind […]

  • Irinel says:

    somnul este o forma de comunicare…una dintre cele multe…si nu sunt imbecile visele tale…cel putin nu toate..:))) doar ca nu stii/stim sa le descifrezi/ descifram…si mai trebuie sa dormim pentru ca suntem baterii…avem o viata limitata si pentru a o trai la o turatie macar normala trebuie sa ne incarcam…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading 3:00 AM at Mindfields.

meta

