Political correctness

June 6, 2010 § Leave a comment

Tot primesc mailuri intrigate cu salariile “aleşilor noştrii”. Prima incoerenţă e că nu sunt ai mei. Deocamdată eu nu l-am ales decât pe  Antonescu. Şi n-a ieşit. Deocamdată a ieşit al lor. A doua incoerenţă e treaba asta cu starea de intrigare. E construită stupid. Eu înţeleg să fiu intrigat de cât de mici sunt, nu de cât de mari. Chelnerii câştigă un sfert din venit din salariu. Există o anticipaţie a faptului că ăştia oricum trăiesc din cât li se lasă peste notă. Atunci pe mine asta mă intrigă. Preşedintele ţării câştigă 2400 de euro. Cumva se subânţelege până la evident, că preşedintele nu din banii ăştia trăieşte. La fel şi cu ceilalţi “aleşi” ai lor. E un fel de a admite şpăgile. Apoi cretinismul discursiv al ălora de la televizor care mai constată din când în când că domne uite din ce maşini scumpe coboară oficialii ţării. Păi şi cu ce să meargă demnitarii unei ţări de 20 de milioane de locuitori?! Cu Matizuri? Problema e când vine Băsescu cu Skoda Fabia. Atunci devin eu intrigat, ca orice om în faţa unei ipocrizii publice. Concluzia e că ţara asta se enervează şi cam tâmp.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Political correctness at Mindfields.

meta

