OK! No.7… the all star game

June 4, 2010 § Leave a comment

Decembrie, ianuarie, februarie, martie, aprilie, mai, iunie. Atât a durat să-l conving pe Andrei Hrebenciuc să-mi dea primul lui interviu. Sunt din ce în ce mai greu de refuzat. Nu zic că e imposibil. E doar foarte complicat.

Care e principalul lucru pe care ţi l-a transmis tatăl tău?

Să-mi respect cuvântul. Alt lucru care e important pentru mine e ce mi-a spus bunicul meu înainte să moară:“Să faci bine în viaţă, că rău face toată lumea.”

Ai un plan în legătură cu tine, sau trăieşti aşa cum o fi să fie?

Am. Acum nu l-aş zice ca să nu mă uit peste ani şi să văd că nu l-am realizat. Planul este destul de bine stabilit.

Tagged: ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading OK! No.7… the all star game at Mindfields.

meta

