Dinu Patriciu

June 2, 2010 § 2 Comments

Ieri l-am ascultat pe Dinu Patriciu prima dată. În rest îl ştiu doar de la televizor. Sunt un admirator al calităţii bărbaţilor de a-şi domina interlocutorii.  Patriciu face lucrul ăsta. Constuieşte ideile rar, ceea ce e şi rău şi e şi bine. Rău e că trebuie să ai răbdare, bine e că lasă senzaţia că ar fi sigur în discurs. Pare că priveşte îngăduitor. Trece repede de la zâmbetul care-l face să pară binedispus, la privirea peocupată, greu de decodificat. Are un simţ estetic vestimentar pe care l-am apreciat. Mi-a dat o idee de ţinută. O să mă îmbrac în Dinu Patriciu. Am reţinut următoarele idei. Bune sau dimpotrivă:

  • Televiziunea moare pentru că nu reuşeşte să devină interactivă.
  • Mass Media la nivel mondial nu mai este în criză.
  • Conţinutul livrat pe internet nu va mai fi gratis. Publicitatea pe care o vinde acum datorită a 1 000 000 de vizitatori, aduce acelaşi venit pe care l-ai obţine din vânzarea de conţinut online pentru 10% din ei. Există un desfăşurător conform căruia totul începe să coste la un moment dat. Cum acum am ajuns să plătim apa.

Tagged:

§ 2 Responses to Dinu Patriciu

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Dinu Patriciu at Mindfields.

meta

