Interviul cu Maria Marinescu

June 1, 2010 § Leave a comment


Nu pot să spun că mi-a plăcut. Mai degrabă pot să spun că nu mi-a plăcut. Sau că are prea multă ipocrizie pentru gusturile mele. Asta am dedus după interviu. Da nu spun de ce.

Să lămurim misterul. Eşti  rudă cu Ion Iliescu?

Soţul mamei mele e îintr-un fel, fiul lui adoptive. Deci eu nu sunt ruda cu el.Este un om foarte cald şi plăcut. Îl cunosc din copilărie. Datorită lui am ajuns să fac liceul la Beverly Hills High School. Eu nu fac politică ,nu mă interează absolut deloc ce se întimplă în această tară. Sper cât se poate de curind sa urmez ce a facut Mihaela Radulescu ,cea mai bună decizie .

Ce moment fericit al tău cu Frank îţi vine în minte?

Îmi vin în minte numai perioade şi momente fericite. Toată perioada de început. Toate momentele în care ai fluturi în stomac care încă mi se întimplă. Trăirile pe care le-am avut la începutul relaţiei ,sunt neschimbate . Doar că nu mai am micile nesiguranţe pe care le are oricine la inceputul unei relaţii.

Ce cauţi la un bărbat?

Nu caut nimic.Trebuie sa existe chimie si compatibilitate…eu sunt impulsivă, nu calculată  în dragoste.

Materialistă eşti?

În măsura în care orice om trebuie să fie. Nu înseamnă că sunt materialistă. Înseamnă doar că îmi doresc o viaţă comfortabilă.

Când ai fost prima dată îndrăgostită?

Aveam 16 ani…sau daca ma gandesc mai bine, aveam şapte ani şi eram colegi de bancă.

La 16 ani, erai cu Bobi Păunescu, dacă mă gândesc şi eu bine.

Da.

De câte ori ai fost cerută în căsătorie?

Nu mai ştiu exact…cred că de trei ori.

Două le ştiu. Care a treia?

Nu cred că ştii decât una. Pe ultima.

Cu Bobi Paunescu de ce nu s-a ajuns la căsătorie?

Eram prea tineri…

Frank cum te-a cerut?

După doua luni. Eram în maşină.

Păi e bine sau e rău?

Pai, eu cred ca e bine…nu? Cind simţi ceea ce simtim noi, deznodământul e unul singur.

Cu copii.

Vreau. Când se va întâmpla, se va întâmpla. Dar nici nu e bine să faci copii de la început…e bine să ai timp să te cunosti si sa te bucuri de intimitatea şi misterul  relaţiei în doi.

Ce regreţi?

Nu-mi pare rău de nimic. Am luat si decizii  mai proaste, dar toţi pasii pe care îi faci în viaţă îţi conturează personalitatea .Există foarte puţini oameni care au  însemnat mult pentru mine şi alţii care au trecut neobservaţi. Restul e tăcere. Iar acum e Frank.!

Unde te potriveşti cu Frank?

Peste tot.

Când vă certaţi vă potriviţi?

Nu ne-am certat niciodată. Şi n-am stat despărţiţi mai mult de trei zile.

Aveţi suficient timp.

Proababil. Nu fug de certutri

Unde v-aţi cunoscut?

La o petrecere acum trei ani. Şi de un an şi jumătate suntem împreună.

Acum o să-ţi stric buna-dispoziţie…

Crezi că poti?

Andreea Raicu?

Ce-i cu ea?

M-a întrtebat cine e Maria Marinescu.

Păi ce să zic, cam devreme pentru Altzheimer.

Ce aţi avut de împărţit?

Nu era nimic de împărţit. Dacă era ceva important de împăţtit era la mine oricum.

Am uitat să te întreb dacă Frank e bogat.

Nu e bogat. E OK. Vorbind despre Frank, el a început de la zero. A muncit şi munceşte. A ajuns bine, astfel încât putem să avem o viaţă bună. Şi dacă mâine n-ar mai avea nici un ban, crezi ca l-aş lăsa? Eu am încredere că dacă mâine pierde tot, face bani din piatră seacă. Normal că nimeni nu vrea un loser, care să stea acasă. Te îndrăgosteşti  de puterea, de ambiţia si de potentialul  unui bărbat. .

Ce meserie ai? Uneori pare că n-ai avea.

Pe cei care presupun, să-i lăsăm să presupună. Fiecare după posibilităţi. Am făcut Facultatea Parsons la Paris ş NY. , m-am specializat în design vestimentar la Esmod tot în Paris, am făcut summer school la M.I .T în Ny şi un stagiu de trei luni la Marc Jacobs .

În final, până la urmă, care a fost cel mai fericit moment al tău cu Frank?

Poate cel din ziua nunţii. Nu neaparat cel mai fericit. Unul dintre ele. Toate sunt momente fericite..

Când te-ai uitat prima dată la el şi ai simţit că-l iubeşti?

În avion, în drum spre Londra.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Interviul cu Maria Marinescu at Mindfields.

meta

