bulgaria

June 1, 2010 § Leave a comment

Întotdeauna mi-a părut că ăştia definesc fidel imbecilitatea. Pe Hristov Stoickov l-am înţeles când a explicat că suntem mămăligari. El a lovit în carieră foarte mult mingea cu capul. Pe de-o parte asta l-a afectat pe termen lung, pe de alta a început să i se pară ca fiind singura utilatate a lui. Am în continuare mari dificultăţi în a înţelege de ce s-ar duce cineva în vacanţă la ăştia. Aş pleca în altă ţară să mai respir puţin. Mă axfisiază manelismul de aici. Da să mă duc într-o ţară unde să mă întâlnesc şi cu maneliştii bulgari şi cu cei români, ar fi un gest extrem. Bulgaria e ţara în care Costi Ioniţă a avut un succes isteric. Mă aşteptam să ajumgă preşedinte cumva acolo. Anul acesta, la Eurovision au demonstrat că au o disponibilitate la ridicol public istorică.

Punctele Bulgariei au fost prezentate de o ciumpalacă extrem de determinată în a spune că şi ea cântă. Bulgărismul uman a ajuns cumva la paroxism când au fost între puţinele ţări care n-au dat niciun punct României. Băi piesa era superbă. Nici nu conta că suntem vecini. Ei exersează dusul cretinismului la absurd. Şi când credeam că au atins limita ce articol citesc… “câştigătoarea Eurovision acuzată de plagiat”. Dau să mă uit. “Potrivit agerpres.ro, ziaristul Dragomir Simeonov o acuza pe Lena ca intro-ul cantecului castigator este leit cu fondul muzical cu care incepe emisiunea pentru copii”. Deci aşa ceva. Îţi dai seama cum a ascultat gagica din Germania un post de radio pentru copii din Bulgaria. Bă ăşta sunt atât de proşti încât mă mir că reuşesc să se ridice în picioare. Ce să mai vorbim de faptul că au un post de radio. “Jurnalistul revoltat a facut o remarca ironica la adresa Lenei, acuzand-o ca datorita bulgarilor a obtinut primul loc la Oslo”. Bă da cât de bulgar poate să fie totuşi ăsta de să ajung eu să citesc aşa ceva. “Felicitări bulgarilor. În sfârşit, ţara noastră a avut succes la Eurovision`, a afirmat Simeonov. Superb.

Tagged: ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading bulgaria at Mindfields.

meta

