Ploua infernal

May 29, 2010 § Leave a comment

Playing with fire. Recunosc. Îmi place şi melodia şi ideea. Paula Seling ba îmi place, ba nu-mi place. Catastrofa în sensul ei complet a consumat-o când s-a apucat să cânte cu un manelist. Explica ea atunci că maneliştii sunt talentaţi şi avea senzaţia că e interesantă. Era superb. Suna într-un fel. Paula Seling şi Salam. E superbă stereotipia comportamentală. Când vrei să pari deschis la minte, explici că n-ai nimic cu homosexualii. Când vrei să pari interesant spui că n-ai nimic cu ţiganii. Că ai prieteni ţigani şi că sunt talentaţi. Da i-a trecut. Playing with fire. Recunosc. Îmi place şi piesa şi povestea. Nu-mi place Eurovisionul. Îşi tărăşte neputinţa în fiecare an. Are un blocaj logic. Eu vreau să câştige ţara mea. Ghici ce votez. O piesă mişto sau una ridicolă?! Apoi mai e imbecilitatea votatului de vcini. Şi vin cretinii ăia din Moldova, care ne dau 8 puncte şi noi, dintr-un reflex tâmp, le dăm 12. Ăştia ni l-au pus preşedinte pe Băsesecu. Aşa au gândit ei în cretinismul lor. Să n-aud de ei. Playing with fire? Întotdeauna !!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ploua infernal at Mindfields.

meta

