I did it my way (1)

May 18, 2010 § 4 Comments

E filmul care mi s-a părut că explică totul. I did it my way. Aşa a fost să fie. Pe la 5 dimineaţa, înainte să plec, asta a fost ultima melodie care a început. Nu a pus-o nimeni. A început ea. Era în playlist. Sâmbătă a fost un moment de mare semnificaţie, trăit cu oamenii dragi privirilor mele. Poate asta e dificultatea. Au fost mai multe secvenţe decât mă aşteptam, în care îmi era clar că sunt la nunta mea. Cu cât evenimentul e mai important, cu atât îţi e mai dificil să-l trăieşti conştient de importanţa lui. Cred cumva că oamenilor aşa cum le este nunta le este şi viaţa. Că există o consecvenţă. Poate d-aia multe nunţi mă întristează. Aceasta a fost după chipul şi asemănarea mea, în toate întâmplările ei. Percepţia mea e că a ieşit aşa cum mi-o închipuiam. De aceea… vă mulţumesc. În timp ce scriu, Dana doarme lângă mine şi o iubesc şi mai mult. O iubesc şi mai mult pentru că acum îmi este clar că n-am greşit.

§ 4 Responses to I did it my way (1)

  • Dana says:

    O poveste frumoasa povestita frumos, plina de sentimente si emotii inaltatoare.
    Fie ca viata sa va fie asemenea!
    DanDana.

  • nana says:

    Bravo tie, ca poti spune atat de firesc cuvinte pe care multi nu le rostim, jenati ca nu cumva să fie siropoase…In schimb rostim cu usurinţă unele care dor, care jignesc, care … mai de care…
    Bravo Dana, bravo Radu!

  • Bianca says:

    am avut aceeasi reactie ca cea de la nunta….sa aveti o viata frumoasa dragii mei!!!!!

  • iani says:

    Felicitari!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading I did it my way (1) at Mindfields.

meta

