The Scientist

May 15, 2010 § 4 Comments

Există o ştiinţă a felului în care doi oameni se întâlnesc. Prea multe detalii se sincronizează. Prea multe momente în care totul e prea aproape să nu se întâmple. Nu cred în întâmplător. Prezentam un eveniment într-un club.  Nu prea era lume. De foarte multe ori în seara aceea eram aproape să plec. M-a rugat patronul localului să aştept puţin. Dacă nu mă ruga? Evenimentul avea să iasă bine. Şi eu aproape să plec. N-a avut bani schmbaţi şi am aşteptat la bar, să-mi aducă din birou. Atunci a venit cea cu care azi mă însor. Mi-a cerut numărul de telefon. Şi dacă omul acela ar fi avut banii pregătiţi? Probabi nu m-aş mai fi întâlnit cu ea niciodată. Şi dacă uita să memoreze numărul? Probabil nu m-ar mai fi sunat niciodată. M-a sunat după 2 zile. Ne-am întâlnit în Piaţa Universităţii. “Dacă nu-mi place o duc în Cafeneaua Actorilor. Dacă îmi place mergem în Piaţa Romană, la Mon Cher”. Şi mă fascinează detaliile. Era în detaliu aşa cum aş fi gândit-o, dacă mi-aş fi propus. Era o tipologie de fete de care mă îndrăgosteam. Nu era dintre ele. Era tipologia fetii de care nu mă îndrăgostisem niciodată. Dar pe care o căutam fără să-mi formulez. Au fost cele mai fascinante ore pe care le-am trăit. Vorbeam cu ea în senzaţia că m-am întâlnit cu  un om pe care-l ştiam şi cu care nu mă văzusem de vreo 20 de ani. Trebuia să-i povestesc ce-am făcut cât timp a lipsit. Pare că scriu aşa, ca să sune mişto. Ce e însă superb e că nu. Şi cred că atunci când ai întâlnit-o, sau l-ai întâlnit ştii asta. Îţi e stupid de evdent. Şi cred că poţi fi îndrăgostit de un om 5 ani de fiecare dată. Şi cred că există o ştiinţă a felului în care doi oameni se întâlnesc. Prea multe detalii se sincronizează. Prea multe momente în care totul e prea aproape să nu se întâmple, pÂnă când se întâmplă.


§ 4 Responses to The Scientist

  • Maria Balota says:

    Sa fiti sanatosi, norocosi si intelepti !

  • cea cu care vorbeste sotia ta ore in sir la telefon says:

    Din tot sufletul va doresc sa fiti fericiti!!Casa de piatra!

  • elena says:

    “Prea multe momente în care totul e prea aproape să nu se întâmple, pÂnă când se întâmplă” pentru ca s-ar fi intamplat oricum si stii asta, iti este la fel de “stupid de evident” cum iti este faptul ca ai gasit persoana pe care o cautai fara sa stii, sau o asteptai, sau, mai bine zis: ca ai ajuns acasa, ca in sfarsit ai ajuns acasa. Eu m-am simtit de parca as fi ajuns acasa dupa un drum lung si o goana obositoare.
    Sa fiti fericiti o viata, omie de vieti, o eternitate!

  • Ioana says:

    Am gasit articolul citat intr-o revista si am plans cand l-am citit…ai mare dreptate: atunci cand TREBUIE Universul aseaza lucrurile si te intealnesti, total de necrezut, cu persoana pe care nu ai indraznit sa o conturezi intr-un tipar, pentru ca nu stiai ca cineva poate sa fie EXACT asa cum ai simtit o viata ca ai dori sa fie…e genial cum “cineva” sau “ceva” aduce SUFLETE PERECHE unul langa altul…am avut si eu parte de aceasta MINUNE.
    Sa fiti fericiti, sa va pretuiti si sa va iubiti mai presus de orice!!!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading The Scientist at Mindfields.

meta

