Alors on Dance

May 13, 2010 § 1 Comment

Perioada nu-i uşoară. Şi când mi se părea mie aşa, găsesc un citat superb. Viaţa nu înseamnă să aştepţi să treacă furtunile. Ci să înveţi să dansezi în ploaie. Nu ştiu al cui e. Deocamdată e al meu. Cert e că eu zic să nu vă însuraţi. Şi mă enervază şi imbecilitatea asta în exprimare. Domne ele se mărită. Noi ne însurăm. La ele sună mai elegant. Noi întotdeauna ieşim prost. Dacă vezi o mulţime de oameni nu înţelegi despre ce e vorba până nu apare o mireasă. Costumul lui e similar multor dintre invitaţi. Ea e importantă şi e cea care explică situaţia. Uite o nuntă. Nu-mi plac nunţile de obicei. Au prea multă manea în desfăşurător. Şi nu-mi place isteria cu aşa se face. Băi n-ai pomenit cât ridicol trebuie să duci sub sintagma asta. Ea trebuie să refuze de 3 ori să i se dea aia de pe cap. Bă am înebunit cu toţii?? Nu mai povestesc despre furatul miresii. Atâta plictiseală sub aspectul de inedit e acolo. Toţi care participă la asta au impresia că fac ceva ce nu s-a mai pomenit. E ce au să povestească a doua zi. Bă eu am furat mireasa. Negocierea aia e apogeul manelismului uman. Şi sunt nişte melodii, domne nu se poate să nu fie la o nuntă.  Târârrârrâ târârârârâ târârââââ. Nu există ritmuri mai imbecilizante ca astea. Să terminăm cu prostiile….

§ One Response to Alors on Dance

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Alors on Dance at Mindfields.

meta

