OK! No 5? Much better than Chanel No 5 !!

May 7, 2010 § Leave a comment

În numărul acesta a apărut interviul cu Elan Schwartenberg. Minunat de altfel. În numărul viitor se îngroaşă gluma. Am scris deja un interviu atât de exclusiv încât e chiar exclusiv. Da nici cu ăsta nu-mi e ruşine.

–          Ai 43 de ani, Elan. Sunt mulţi sau puţini?

Realist, când mă uit în oglindă, îmi par în regulă.

–          La 43 de ani, ai luat o decizie în privinţa ideii de-a mai avea un copil?

Ţi-am răspuns deja. E posibil să mai am. E posibil să nu.

–          Nu eşti un individ calculat?

Extrem de calculat. Dar anumite lucruri trebuie lăsate să se întâmple natural.

–          Dacă îmi vei înţelege meseria ai să-mi răspunzi la ultima întrebare. Dacă nu, nu. Oamenilor le este neclară situaţia Mihaelei.

Care situaţie?

–        Cea în care a plecat şi cea în care este.

Nu am nicio calitate să-ţi răspund despre situaţia ei.

–    În sinea ta, lucrurile sunt limpezi?

În sinea mea, lucrurile care privesc trecutul meu sunt extrem de limpezi. Cele care privesc viitorul, la fel. Îţi doresc şi ţie să ai lucrurile la fel de clare în viaţă cum le am eu.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading OK! No 5? Much better than Chanel No 5 !! at Mindfields.

meta

