Interviul cu Florin Chilian

April 29, 2010 § Leave a comment

Tu nu cânţi ca nimeni.

Păi nu despre asta e vorba? Ce tu faci un interviu ca altcineva? Orice chestie care ţine de creaţie, înseamnă profund personal. Ca cine vrei să cânt?

Eşti un om trist?

Nu. Confunzi cinismul realismului cu tristeţea. Băi, am avut o viaţă interesantă. De vreo nouă ani de când am scos pe piaţă albumul “Iubi”, mi se întâmplă o minune în fiecare zi. N-am de ce să fiu trist. Dumnezeu a întârziat o secundă când m-a sărutat la naştere. Altfel nu-mi explic de unde vin astea.

Pari un om ciudat. Te simţi ciudat?

Ştii care e norocul meu? Lumea e plină de ciudaţi ca mine. E motivul pentru care ai venit tu să-mi iei interviu. Pentru că am dobândit o notorietate şi o recunoaştere a ciudăţeniei. D-aia am succes, nu?

Îţi propui să ai copii?

Da. Doar că trebuie s-o cunosc pe mama lor. Sunt destul de greu de suportat. Tu mă ştii, sunt foarte greu de suportat într-o discuţie da’ păi într-o relaţie. Asta apropo de mama copilului meu. Ea trebuie să fie mai puternică decât mine, pentru că am căderile mele.

Tu din cântece pari un îndrăgostit perfect. Eşti sau pari?

Nu sunt poet. Eu povestesc de unde am fost. Povestesc despre ce mi s-a întâmplat. Nu sunt bun muzician. Nu sunt bun poet. Probabil că din toate astea pe care nu le fac bine, iese o chestie mişto.

Ce fel de femeie tinzi să iubeşti?

Îmi plac femeile complicate. Femeile care nu şi-au pierdut feminitatea în lupta cu zilele.

Când ai fost ultima oară îndrăgostit?

În iarnă nu-ţi spun cum o cheamă, da’ am făcut… nu-ţi spun. Aşa.

Cel mai complicat acum e s-o găseşti pe mama copilului zici?

E o frică. Îmi e teamă ca el să nu treacă prin ce am trecut eu. Am fost şi înger şi curvă şi prinţ şi cerşetor şi demon. Eu m-am folosit şi de slăbiciunile presei ca să pun pe picioare brandul acesta, Chilian, ca să scot acum albumul “autistul”. Am reuşit, ceea ce înseamnă că nici prost nu sunt. Tot orizontul acela al copilăriei mele nu vreau să se dubleze într-un destin al copilului meu. Poate că sunt tâmpit da îmi asum şi asta. Un copil are nevoie de un singur lucru. Să poată să recunoască iubirea.

Îndrăgostit acum eşti?

Nu sunt. Şi-mi pare rău că-mi place starea aia. Sentimentul ăsta n-ar trebui să se altereze în timp, decât în măsura în care te tâmpeşti. Dacă devii om mare şi om mare ajungi când te iei prea în serios.

Ţi s-a părut vreodată că te iei prea în serios?

Mi s-a întâmplat. Nu poţi fii echilibrat tot timpul. Un bun prieten, Nicu Covaci, îmi zicea că Dumnezeu dă cu o mână şi ia cu două. Adică nu pot fi chiar normal. Păstrez legătura cu lumea din care vin, pentru că e foarte uşor să ajungi megastar în România. Alfel aş lua-o razna în lumea dementă în care ne învârtim.

Presa dementă în care ne învârtim o perioadă te combinase cu Raluca Lăzăruţ.

Îmi e foarte drag omul ăsta. E chiar o fată foarte mişto şi isteaţă. Mă înconjor de oameni frumoşi. Frumoşi şi pe înauntru şi pe din-afară. Eu nu cred numai în frumuseţea interioară. Ea e frumos mobilată pe interior. La fel şi uite, Maria Dinulescu. Sau topmodela… Tania Budi. Sunt nişte fiinţe încântătoare.

Te-ai putea îndrăgosti de una dintre ele?

Mi-aş dori asta. Uite acum la lansare Raluca a venit înoţită de Tania Budi, Cristina Cioran şi Maria Dinulescu. Chiar umblu cu toate acum?

Păi n-ar fi rău.

Tac.

Cu Raluca chiar pare că ai avea o relaţie.

Dacă aş avea o relaţie cu Raluca mi-aş da cu cărămida în dinţi. M-aş lăuda la tot poporul. Arată-mi şi mie pe cineva care nu şi-ar dori să fie iubitul Ralucăi Lăzăruţ. Ori ar fi diliu ori ar fi cu ceilalaţi.

Ţi-au făcut dosar penal am auzit.

Cu dosarul de la Cluj cu condusul beat e un dosar cu care mă ameninţă ăştia de patru ani. Doar să-mi retrag procesul împotriva statului român. Procesul pentru folosirea piesei “zece” într-o campanie. Câte ameninţări cu moartea am primit… au ajuns până la stomatologul meu. Iniţial mi-au propus funcţii prin Guvern. Între timp am câştigat. Am cerut un milion de euro. Acum s-a retrimis la judeacată suma. Imediat după ce am câştigat procesul a fost reactivată în presă povestea cu dosarul penal.

Consumasei sau nu atunci când te-au prins?

Da mă. Veneam de la o petrecere. Discuţia nu e aici şi mă opresc la asta pentru că încă se judecă şi am nişte surprize pe care vreau să li le fac.

Violent eşti?

Nu vreau să intru nici acolo, pentru că orice declaraţie ar face rău unui om în care eu încă mai cred.

Ana Maria?

Nu mă întreba te rog. Respectă asta. La revoluţie am stat cu pistolul la cap. Mă bat cu ăştia de patru ani. Evident sunt violent.

Ce spune Ana Maria, te afectează foarte mult pentru că îţi contrazice muzica. Intră într-o zonă sensibilă publicului tău.

Evident. Circulă pe internet câteva informaţii pe care eu le am deja şi poate or să ajungă şi la voi. Îmi spuneau prietenii că la câte le-am făcut ăstora, meritam şi eu să fiu terfelit câteva zile.

Legătura pe care mi-o sugerezi e cea între scandalul acesta şi necazurile pe care le-ai pricinuit tu cu demursurile pe care le-ai făcut împotriva lor.

Sunt uşor trecut de vârsta în care credeam în coincidenţe. Prea s-au întâmplat a doua zi.

Tu neinfirmând povestea cu Ana Maria, ea trăieşte ca fiind adevărată.

Dragul meu, eu nu trebuie să fiu pilonul moral al societăţii. Eu sunt artist. Pe fişa mea de post scrie nebun şi răzvrătit. Am privit ce s-a întâmplat ca pe un favor pe care mi l-a făcut presa şi care mi-a crescut notorietatea.

Îţi asumi pierderea simpatiei procentului feminin?
Tu nu vezi lucurile greşit. Crezi că trebuie să câştigi tot, tot timpul. Diferenţa o face faptul că eu nu sunt Ceauşescu şi nu vreau să mă iubească toţi. Sunt aşa cum sunt. Am şi noroi şi praf de stele. Nu-mi zice că eşti perfect.

Ultima întrebare. Povestea cu Ana Mari, a fost o greşeală?

Dacă e o poveste care mă vizează pe mine, îţi dau cuvântul meu de om şi o fac foarte rar, că nu e nicio greşeală. Diferenţa o face faptul că despre unele lucruri nu se poate vorbi în afara lor.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Interviul cu Florin Chilian at Mindfields.

meta

