momente şi schiţe

April 27, 2010 § Leave a comment

  • Probabil cele mai ridicole discuţii din viaţa mea l-au avut ca subiect pe Federico a lui Raicu, săptămâna trecută. Şi cum eram eu sâmbătă în Gaia şi ascultam o muzică extraordinară, iau decizia să mă duc la toaletă. Şi cum eram eu la toaletă, lângă mine apare unu şi-mi părea că-l ştiu. Şi cum făceam amândoi pipi, îi arunc o privire şi-mi dau seama. Era Federico. Şi cum stăteam acolo, mă gândeam. Cum ar fi fost să-i transmit în timp ce făceam pipi, că m-am săturat de el. Sau să fii încercat să lămuresc dacă n-ar fi fost mai bine Frederico înloc de Federico. Sună mai civilizat. Eu termin, mă spăl pe mâini, el continua. Şi-n timp ce ieşeam mă gândeam. Bă cât poate să dureze la ăsta, că iar mă enervează.
  • Am un prieten celebru pentru o replică. Trecea linia continuă în faţa poliţiei. “Vezi că e poliţie”, îi spuneam eu.  Atunci el mi-a dat o replica celebră, la care încă mă mai gândesc. “Şi ce dacă. Fiecare cu treaba lui”. Sâmbătă seara am luat masa cu el şi prietena lui. În timp ce noi discutam nişte treburi, ea ne întrerupe. “La un moment dat se înnorase azi şi mă gândeam dacă s-a înnorat sau e norul”.
  • Madena e stilista extraordinarei reviste OK!. La un moment dat, în drum spre ceva, acum vreo câteva săptămâni o opreşte poliţia. Se dă jos din maşină şi ăştia o pun cu mâinile la spate semn că au prins-o. Din maşina de poliţie coboară Syda. Extraordinarul iubit al Elenei Băsescu. Se uită şi-şi cere scuze. “Da. Nu e”. Apoi i-a explică şi poliţistul despre ce e vorba. Îi fusese furat un BMW X5 de aceeaşi culoare. Şi au crezut că ea e. Adevărul  este că şi semănau, mă. Adică ambele erau maşini. Şi ce i-a indus cred în eroare de au crezut că au rezolvat cazul, şi maşina Madenei şi a lui Syda aveau 4 roţi.

Tagged: , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading momente şi schiţe at Mindfields.

meta

