Dansez pentru tine

April 24, 2010 § Leave a comment

Am prins câteva secvenţe vineri. Prima nelămurire se leagă de felul cum înţeleg eu ideea de dans. Mai mulţi oameni care aleargă pe ring, fie şi sincronizat, îmi e greu să-l decodific ca dans. Am prins o secvenţă cu unul de nu e nici frumos, nici inteligent, nici cu umor, nici bogat, nici talentat, nici combinat cu vreo gagică celebră. Da e trecut constant la vedetă. Jean de la Craiova. Pe ăsta l-am cunoscut la un eveniment. Nu ştiu ce căuta acolo. Omu mi s-a prezentat exact aşa: Jean! Jean de la Craiova. La detaliu nu i-am spus că sunt Radu din Aviaţiei.

Băi, a dansat ăsta iar. Mie mi s-a părut că mai mult alearga decât dansa. Şi-a pus nişte ochi pe mână ca la teatru de păpuşi şi mima ceva. Superb, doar că e greu de explicat ce făcea, ca pe un dans. E o desincronizare de idei. Una e alergătura şi ţopăiala aia. Altul e dansul. Cătălin Botezatu în ultima fază. Pleacă sau nu? Nu ştiu poveştile. Nu ştiu dansurile. Am zis că pleacă. Şi-a plecat. De ce? În primul rând nu cred în povestea cu voturile. În al doilea rând Botezatu i-a costat foarte mult pe cei de la “Dansez”. El a fost o investiţie care s-a amortizat în publicitate. În fiecare zi apărea în tabloide. O ştire era că şi-a scrântit un deget. Nu mai discut despre circul cu Bianca. Sper că n-am ajuns să credem că ei chiar au o poveste de dragoste. Domne fix cât a fost Botezatu în concurs, s-au certat de n-au ieşit de pe prima pagină a tabloidelor. Domne a naibii coincidenţă, acum dau semne de împăcare. Din respect pentru Ctălin nu zic ce ştiu.  Botezatu ca vector de publicitate s-a consumat. D-aia a ieşit din concurs. Urmează acum să mai determine câteva titluri cu părăsitul concursului. Bun. Ultima remarcă e cea legată de stilul de dans ţigănesc. Suntem o ţară atât de dramatică încât ne mândrim cu ăştia?!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Dansez pentru tine at Mindfields.

meta

