We are all made of stars

April 23, 2010 § Leave a comment

Toate interviurile au un destin. Ăla e în titlu. De exemplu. Miza interviului meu cu Andreea Raicu, din numărul ăsta a fost să-mi spună despre povestea ei de dragoste. Am aroganţa să fiu cel căruia i se dă exclusivitatea. Acum… să explic povestea cu Raicu, că văd că e o problemă. Mi-a dat un interviu în care ca de obicei mi-a vorbit despre ce vreau eu, nu despre ce vrea ea. Mi-a zis că are o relaţie de 2 luni. Că relaţia e cu cel cu care a apărut în Ciao. Şi că e îndrăgostită de el. Superba revistă OK! e în trust cu ziarul Click. Aştia preiau subiecte de la noi. Aşa ei îşi vând ziarul şi noi promovăm revista. Teoretic e de bine. Doar că au pus-o pe Andreea pe prima pagină. Titlul “exclusiv pentru Click” şi “Îl iubesc pe spaniol”. Superb. Doar că nu e nici exclusiv pentru Click şi nici n-a zis exact chiar aşa. Cel din Ciao e spaniol şi discuţia pare ridicolă atunci. Andreea Raicu s-a supărat. A scris pe blogul ei că n-a decalarat aşa ceva. A trebuit s-o sun. Să-mi cer scuze. Să mă cert cu ea. Să mă împac. Şi tot aşa. Acum văd că cei de la Can Can au preluat ideea de pe blogul ei. Domne declaraţia nu e adevărată. Cea din Click nu prea. Cea din OK! da. În fine. Alţii îmi complică viaţa, eu mă ocup s-o trăiesc. Mai am un superb interviu cu Florin Chilian şi talentul meu de-a convinge oameni se manifestă şi cu Maria Dinulescu. S-a despărţit de ăla. În rest… o revistă care arată ca la Hollywood.

Tagged: , , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading We are all made of stars at Mindfields.

meta

