Interviul cu Şerban Huidu

April 19, 2010 § 1 Comment

Este într-un conflict întruna. Pare uşor de supărat şi greu de împăcat. De la Mircea Badea până la Bendeac. De la Oana Zăvoranu până la Gigi Becali. S-a cerat cu toţi. Mă gândeam dacă a mai rămas cineva, ceea ce pare că nu contează. Timpul le rezolvă pe toate.

Ai obosit?

Nu. Noi lucrăm în salturi. Avem patru luni, apoi două de pauză.

De ce n-ai plecat de la Prima TV? N-a fost cazul?

Au tras mulţi de noi. Dar de cât codaş la oraş, mai bine în satul tău fruntaş.

Eşti supărăcios?

Supărăcios nu. Orgolios, da. Dacă-mi zici ceva, nu rămân dator.

Văd că ironia comună a celor cu care te cerţi e că tu citeşti textele pe care le scrie Găinuşă.

E normal ca domnul Mişu să fie legat de partea intelectulaă a emisiunii. Până şi ăia micii când văd un nene cu ochelari trag concluzia că e deştept. Şi este. Mişu scrie mult din emisiune. O să râzi, cred că la fel de mult scrie şi mâna asta. În rest, e o poziţionare de marketing bună. Eu sunt ăla care citeşte şi Mişu e ăla care scrie.

Eşti frustrat?

Toate lumea are frustrări. Din frustrări se nasc lucrurile bune. Eşti frustrat că n-ai maşină ca a vecinului, o să lucrezi de 10 ori mai mult să ţi-o iei..

Te-ar frustra un salariu al lui Găinuşă, mai mare ca al tău?

În niciun caz. Nu avem salarii mai mici. Suntem din punct de vedere al salariilor foarte puşi la punct. Văd că te uiţi mult la Mircea Badea. Îţi recomand să nu mai crezi tot.

Nu cred tot, dar trebuie să văd tot.

Da. Suntem egalitarişti din punctul ăsta de vedere.

Vorbeai despre Mircea Badea. De unde vine conflictul cu el?

Durează de 10 ani. În anul 2000, când eu aveam o masă şi două bebeluşe, iar el era o mare vedetă media şi se lega de bebeluşele mele.

Te enervează Mircea Badea?

Da. Pentru că nu ştie când să se oprească. Pentru că are un comportament care dărâmă tot ce construieşte. El e un bun om de televiziune, dar n-are pe nimeni de care să asculte. Cineva care-i spună că dacă face şpagatul şi dă pumni în aer, dărâmă tot ce-a făcut. Aş putea să-i dau sfaturi gratuite. Dacă am avut o idee, am expus-o. Nu m-a interesat nicodată dacă e împărtăşită de majoritate. În timp, s-a dovedit că am avut dreptate. De la Gigi, pe care-l atacam când n-o făcea nimeni, până la Mircea Badea. O să vedeţi, finalul va fi fericit.

Finalul lui?

Nu. Al conflictului.

Teo Trandafir cu ce te-a enervat?

Personal nu m-a enervat. Povestea ei a fost o greşală de management a celor de la Prima TV. Nu poţi să plăteşti cu atâţia bani o emisiune care nu funcţionează.

Şi nu e vorba despre invidie?

Nu. Am bani. Am bani destui s-o împrumut pe Teo, când a avut nevoie şi n-a împrumutat-o nimeni. Pe vremea când era pe drumuri. Am bani suficienţi să fac chestia asta.

Te-ai certat şi cu Mihai Bendeac.

El întâi să înveţe să citească şi apoi să înţeleagă ce citeşte. E ca în bancul acela cu un purice şi-un elefant. Şi puricele îi spune elefantului ce tare tropăie ei, amândoi. Cam aşa e treaba cu Bendeac.

Eşti un om rău?

Asta ar trebui să-i întrebi pe cei cu care lucrez de 10 ani.

Din exterior pari un om rău.

Depinde cine se uită. Nu m-a înjurat nimeni pe stradă. Cel puţin nu în faţă.

Ce fel de tată eşti?

Sunt un tată calm. Care îşi plimbă copii cu bicicleta. Care le citeşte poveşti seara şi care, nu cred să fii ratat vreo băiţă a lor, decât cele în timpul cărora eram plecat seara, la filmări.

Ce fel de soţie ţi-ai ales?

Ne-am ales în perioada în care eram un student rupt în părţile dorsale, iar ea era o fată care învăţa pentru BAC.  Ne cunoaştem de foarte mult timp. Probabil de la un an. Taţii noştrii au fost colegi. Era vremea în care nu se putea spune că te căsătoreşti cu o persoană pentru că tatăl ei face parte din parlamentul ţării, aşa cum s-a spus. Avem 15 ani de relaţie şi opt de căsătorie. Mă uit în spate am făcut multe. Mă uit în faţă rămân multe de făcut.

Tagged: ,

§ One Response to Interviul cu Şerban Huidu

  • Alex says:

    Huidule sa te faci bine si sa te vedem cat mai repede la cronica si sa te auzim la radio ! suntem alaturi de tine ! Multa sanatate !

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Interviul cu Şerban Huidu at Mindfields.

meta

