Momente & Schiţe

April 15, 2010 § Leave a comment

  • Mă enervează unu care are cel mai stupid păr lung din istoria bărbaţilor cu păr lung. De la Ştefan cel Mare încoace vorbesc. El îşi şi poartă cretinismul din cap cu mândrie. Păşeşte cumva ca şi când ar fi un  bărbat teribil. Părul pare şi foarte îngrijit. Străluceşte în lumina neoanelor. Merge drept şi priveşte uşor preocupat tot timpul. Lasă impresia că e un om care face lucruri. Te-ai aştepta ca lumea din jur să aplaude când trece. Să arunce cu flori. Şi el să facă uşor cu mâna, în dreapta şi stânga şi părul să capete un uşor săltat de la paşii apăsaţi. În timp ce-i spuneam asta unei colege, ea mă întreabă usor ridicol. Dacă tot mă iau eu de toţi, eu nu mă uit în oglindă. Că nu sunt perfect cică. Depăşesc momentul cu eleganţă, fără să mă enervez şi-mi dau seama că tocmai d-aia. Că mă uit prea mult în oglindă.
  • Traian Băsescu are o părere foarte proastă despre locuitorii de aici. Înţeleg că s-a supărat pe partidul pe care-l conduce că e condus prost. Urmăream asta la televizor şi mi se părea totuşi că e o ironie ceva. Şi nu prea era. Aştept cât de curând să se supere pe maşină că intră într-o fântănă din mijlocul drumului, în timp ce el trage de volan spre ea. Să se supere pe palma lui, când ea se duce direct în gura unui puşti. Să se supere pe Boc că a ajuns prim-ministru.Să se supere pe Radu Moraru că pune întrebări complezente, aşa cum au discutat. Şi tot aşa.
  • Ieri mi-a zis cineva că să fiu antenă. Un băiat care lucrează la o publicaţie serioasă. “Fii antenă…”. Atunci am înţeles ce dramă trăieşte el. Şi fără să-i zic nimic, a recunoscut. “Nu mă pot opri să nu zic fii antenă înloc de atent”. Trăiesc cu decenţă, o dramă mai elegantă. De ceva timp, îmi dau seama că nu mă pot reţine de la a nu spune “noroc”, când cineva strănută. Nu ştiu ce naiba am.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Momente & Schiţe at Mindfields.

meta

