Interviul cu Mihaela Rădulescu

April 13, 2010 § Leave a comment

Interviul făcut pe mail cu Mihaela Rădulescu… Este o divă şi când se ceartă cu fostul soţ Elan şi când se împacă spontan cu el. Este o divă şi lângă Sorinel Puştiu şi lângă Corina Chiriac. Este o divă când evită întrebări delicate, este o divă şi când răspunde întrebărilor complezente. Mihaela Rădulescu este o divă şi când refuză întrebările directe şi când le preferă pe cele pe mail. Este diva României şi noi îi mulţumim că există, având totuşi câteva întrebări lămuritoare.

Ce ai câştigat şi ce ai pierdut când ai plecat la Monaco?
Am pierdut stresul şi am câştigat zâmbetul zilnic de linişte. Cel care a câştigat cu adevarat e Ayan, sânt absolut convinsă ca i-am schimbat viaţa in bine, printr-o decizie destul de dură pentru mine.

Ai avut un adevarat de razboi cu presa si cu Elan. “Razboiul” a fost pierdut sau câştigat?
Nu doresc să mai intru în detalii. Savurez pacea de acum şi viaţa plină pe care o am în acest moment.

Ai să poti să-ţi duci această decizie pâna la capat? Întreb pentru că ai părut o persoana dinamică, iar viaţa acolo pare statică.
Nu ştiu dacă ai rezista în ritmul în care trăiesc eu ! Doar noaptea, cateva ore, viaţa mea e “statică” ! Şi asta dacă Ayan nu e racit, cum s-a intamplat recent. Am acumulat mai multe ore de zbor decat …Cătalin Prunariu, care e pilot profesionist ! Numai de la începutul anului am fost pe trei continente şi in şase ţări, bashca de cinci ori in Romania!

Public, ti s-a întâmplat sa gresesti?
Habar n-am la ce te referi. Din punctul cui de vedere ? Fiecare privitor la televizor are propria lui interpretare despre greşeli. E complicat să-i explicăm fiecăruia ce şi cum…

Ai plecat într-o stare de lehamite fata de televiziunea din România timpurilor ăstora. Faci compromisuri?
Te corectez. Plecarea mea n-a avut legătură cu ceea ce se întâmplă în televiziune. Totuşi, m-am săturat sa aud mereu textul ăla ca de proba de concurs de “Miss”, “nu voi face copromisuri”. Toti facem compromisuri. Şi eu am facut.

Care e ultimul?
Cel profesional – să accept să mă întorc pentru ediţii speciale de emisiuni tv. Mi-am păstrat promisiunea de a nu reveni într-un proiect permanent, dar, n-am putut rezista nici tentaţiei de a mai face câte-o emisiune nici invitaţiei din partea Antenei şi a echipei mele dintotdeauna.

Sorinel Puştiu, pe care l-ai avut invitat într-una din ediţiile-eveniment, este sau nu parte a României pe care o dezavuezi?
Hei, nu dezavuez Romania, n-am făcut-o niciodată , aşa, la pachet, de parcă m-am supărat şi pe păduri şi pe buburuze. Am avut partea mea extrem de bine argumentată de revoltă pe nişte jurnalişti fără pic de bun simt. Cât despre Sorinel Puştiu, trebuie să precizez, pentru că văd că niciunul dintre voi, jurnaliştii ăştia incisivi, nu v-ati făcut temele – pe genericul acelei emisiuni scria clar:”un sumar de Corina Voicu”, “moderator Mihaela…”. Nu eu l-am invitat.

Mircea Badea, ca veşnic coleg al tău, ţi-a prilejuit o dezamăgire prin felul în care a comentat întâmplarile recente din viaţa ta?
Nu mai ştiu despre ce vorbeşti. În mecanismul meu de funcţionare, aceste episoade sunt aruncate la “trash”, după un “delete” fără ezitare. Oricum, pe Mircea îl iert mereu, mi-e drag creierul lui.

Dar pe Lucian Mândruţă?
Lucian a făcut cea mai proastă glumă posibilă – aceea de a se oferi să-mi crească el copilul. Ceva mai penibil şi mai jignitor pentru o mamă, nu cred că există. Şi mai grav e că încă mai crede că a făcut jurnalism atunci, bietul de el….

România prezintă două doamne pe care mulţi le asociază cu ideea de divă. Tu si Andreea Marin. Este Andreea Marin tipul de persoană spre care sa privesti cu simpatie­?
Nu doresc să mai fac niciun comentariu. Tabloidele abia aşteaptă sa mai fure din munca ta,.

Octavian Paler a scris că avem timp de toate. De dragoste, nu. Tu pari să-ţi fi făcut timp. Retrospectiv, regreţi ceva în dragoste?
Nu ştii că sunt modelul care nu mă ocup cu regretatul? O femeie care iubeşte ca mine, cu totul, are cel mai mult timp pentru dragoste. Când nu mai ai timp de iubire, adică de omul de lângă tine, e aproape sigur că nu-l mai iubeşti.

Ce-ai învăţat de la fostul tău soţ, Elan?
Am învăţat multe unul de la celălalt şi îi sunt recunoscătoare pentru multe. Sper să folosim înţelepciunea acumulată în educaţia morală şi sufletească a copilului grozav pe care l-am făcut împreună.

Cum se întelege Dani cu Ayan?
Nu există, deocamdată, o asemenea relaţie, Sunt o mamă responsabilă şi mă gândesc mereu întai la copilul meu, la vârsta lui şi la puterea lui de întelegere. Ceea ce vă doresc si vouă, celor care ignoraţi faptul că unele dintre noi, persoanele astea publice, avem copiii care ştiu să citească şi pe care-i agresaţi cu informaţii nepotrivite.

Ultima întrebare. Care dintre vedetele de acum de la televizor are să fie peste 10 ani viitoarea Mihaela Radulescu?
Niciuna. Dar sunt convinsă că va apărea o tânără talentată, care va evolua fantastic, ca şi mine, care va munci pe brânci, zi şi noapte , aşa cum am făcut atâţia ani, la începuturile mele.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Interviul cu Mihaela Rădulescu at Mindfields.

meta

