blaze of glory

April 9, 2010 § 4 Comments

Primul număr s-a vândut cam în 50 000 de exemplare. Al doilea cam la fel. Al treilea urmează să aibă acelaşi destin. Celor cărora li se pare ţara asta o adunătură de proşti pe care nu-i duce mintea mai departe de Nikita, Naomi, Zoso şi Dârţă, le propun să se uite prin publicaţia asta. Să vadă cam ce personaje vând 50000 de reviste. Poate e cazul să edităm un pic ideea că ţara asta e păcat că-i locuită. Nu ştiu… mă mai gândesc.

Am scris în numărul ăsta interviul cu Huidu:

Eşti frustrat?

Toate lumea are frustrări. Din frustrări se nasc lucrurile bune. Eşti frustrat că n-ai maşină ca a vecinului, o să lucrezi de 10 ori mai mult să ţi-o iei..

Te-ar frustra un salariu al lui Găinuşă, mai mare ca al tău?

În niciun caz. Nu avem salarii mai mici. Suntem din punct de vedere al salariilor foarte puşi la punct.

Teo Trandafir cu ce te-a enervat?

Personal nu m-a enervat. Povestea ei a fost o greşală de management a celor de la Prima TV. Nu poţi să plăteşti cu atâţia bani o emisiune care nu funcţionează.

Şi nu e vorba despre invidie?

Nu. Am bani. Am bani destui s-o împrumut pe Teo, când a avut nevoie şi n-a împrumutat-o nimeni. Pe vremea când era pe drumuri. Am bani suficienţi să fac chestia asta.

Tagged:

§ 4 Responses to blaze of glory

  • Inca o revista de 2 lei pentru oameni de 2 lei. Pe astia nu-i mai amendeaza CNA-ul pentru propagarea prostiei, a imbecilitatii si a nesimtirii…

  • Scuze daca am fost cam dur cu comentariul precedent, dar eu chiar nu inghit astfel de “reviste”.
    E prima data cand intru pe blogul tau si dupa aceea mi-am dat seama cu ce te ocupi (daca intr-adevar mi-am dat seama).
    N-am vrut sa te jignesc
    Sorry
    Viorel

  • Radu Buzaianu says:

    nu/i nicio problema. poate ca nu trebuie judecate lucrurile laolalta. revista e de 4 lei nu de 2 lei. :)). si sunt curios de crezi ca un interviu cu serban huidu e un fel de a propaga prostia. huidu iti pare prost? sau un articol cu o actrita de la Hollywood (jenifer aniston) inseamna imbecilitate si nesimtire. sunt foarte curios si aici.

  • Viorel says:

    Ma bucur ca nu te-ai suparat pe mine.
    Nu astea sunt cazurile la care ma refeream eu ca sunt exemple de prostie, imbecilitate si nesimtire. Daca le includeam si pe astea, atunci nu mai era revista de 2 lei, ci de 2 bani.
    Ma refer, in primul rand, la articole despre vedete (mai ales la cele din Romania, majoritatea fiind dintr-un carton de proasta calitate), despre trend-uri, despre stiri cat se poate de light…despre chestii d-astea.

    Multumesc!
    Viorel

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading blaze of glory at Mindfields.

meta

