Proşti, da’ mulţi !! Zoso !! (2)

April 8, 2010 § 1 Comment

Imbecilul văd că mi-a răspuns. La 26 de ani să stai să te cerţi cu unu de îşi spune Zoso, nu e o fericire. Da-mi calc pe inimă. Că asta mă aduce ţara asta să fac. Dacă propune imbecili d-ăştia într-un spaţiu public. Ca s-o lămurim… idiotul s-a apucat să scrie despre revista OK! încercând să îi fie de folos lui Mândruţă, care îi e naş sau ceva. Am publicat numărul trecut un material cu Lucian cu titlul “amantă sau cacealma”. Revista nu e impecabilă, e doar cea mai bună.  Da-ţi trebuie un minim de cunoştinţe să te apuci s-o critici. De pildă nu poţi să spui că în mare revista e plină de articolaşe subţiri despre showbizul românesc, când ea are 84 de pagini dintre care doar  7 cu români. E nevoie de mult ghinion în viaţă să ajungi să spui aşa ceva. Mai citeşte naibii lume care se mai pricepe şi te faci de râs. Acum îmi dau seama că deşi l-am făcut imbecil, l-am suprestimat puţin. Imbecilul cu noroc o mai scoate la capăt. Bă la ăsta e o dramă. Dacă-l aduci aplaudaci la o emisiune, ăsta plezneşte vreo cucoană. Nu-şi coordonează mâinile.

Alfel nu-mi explic ce-a scris aici.  “Am criticat un articol prost, scris de un prost intr-un ziar”. Dincolo de faptul că a criticat el, care e atât de priceput de nu l-a angajat nimeni, bă nu eşti în stare să produci diferenţa dintre o revistă şi un ziar? Ăsta se uită la radio în timp ce ascultă la televizor. Da diferenţa între o revistă şi un tabloid? Sper ca măcar diferenţa între bucătărie şi toaletă s-o facă în final, deşi la cât rahat mănâncă s-ar putea să-l supraestimez încă o dată. Şi totuşi lumea intră să vadă ce mai zice ăsta. E un  fel de Nikita pe internet. Sunt convins că dacă scrie un an zi de zi despre Ana că are mere, oamenii vor intra să citească în fiecare zi. O să-şi dea cu părerea. O să aibă opinii despre capacitatea Anei de a avea mere zilnic. Că şi-au dat cu părerea şi la ce a scris despre mine. Domne cică să mă bată. Ideea e că mai bine nu. Mi se pare că dacă iese din casă, în drum spre Adevărul Holding se mai împiedică şi-şi rupe vreun picior. Sau uită pe drum de ce-a plecat. Să stea frumos la calculator pe scaun, că ăsta cade din picioare. Şi să închidă geamul, că pe el nu îl trage curentul, ci il ia. Pare rahitic. Plus că are defectul acesta din ce văd… că umblă cu capul cam gol. În rest e excepţional. Îl citim în continuare, cum îl votăm şi pe Traian Băsescu şi ne uităm la “Trăzniţi în Nato” !

Tagged:

§ One Response to Proşti, da’ mulţi !! Zoso !! (2)

  • nana says:

    Mai Radule, eu zic ca nu se face sa ne certam chiar cu oricine…, dupa cum iti mai spunea, cu un alt prilej, un clasic in viata.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Proşti, da’ mulţi !! Zoso !! (2) at Mindfields.

meta

