Ciumpalacii (2)

March 28, 2010 § Leave a comment

Am scris acum câteva săptămâni despre 2 din mulţimea de ciumpalaci care se prezintă jurnaşti mondeni. Am luat-o punctual ca să nu zic global. Pe unul îl cheamă Christi Stan. Pe celălalt Sorin Duţoiu. Ambii având dificultăţi de exprimare cam de fiecare dată când se pune problema să zică ceva.. Explicam prin exemplele lor, că n-am avut o viaţă uşoară, de a trebuit să lucrez într-o presă cu ciumpalaci. Şi ce concluzie trage unu într-un comentariu. Că sunt frustrat şi d-aia zic de ăştia. Nu bă. Doar că din când în când îmi place să-mi pierd timpul privind în jur, prin presă. Şi e o frustrare să te înconjoare meseria asta, cu oameni d-ăştia. Astea par opinii. Şi acum vin cu faptele. Ciumpalacii au un site cu ştiri mondene. Destul de vizionat. Am citit şi eu un material d-acolo. Un interviu cu Alexandra Dinu. Lectura mi-a stricat bunadispoziţie 3 zile de-acum înainte. E starea aceea pe care ţi-o lasă ştirile de la ora 5. Nu oricine poate să privească spre 2 proşti, indiferent. Alexandra Dinu face parte din batalionul de elita al femeilor neinfricate si ambitioase, capabile sa schimbe preconceptii si mentalitaţi”. Senzaţia momentană e că mai patetic de atât nu poţi ajunge în viaţă. Opinia e superficială. Pentru că….

…ăştia continuă mă: “…pentru care cursa agila in urmarirea viselor inalte este aidoma unui izvor nesecat cu apa vie”. Şi-mi plăcea ceva aici şi nu-mi dădeam seama ce. Îmi aduce aminte de mine în clasa a treia când făceam compuneri mişto. D-alea cu expresii frumoase. “Izvor nesecat de apă vie”. Apoi aflăm că Alexandra a fost fortata sa se maturizeze fortat“. E puţin forţată ideea, da în situaţii de forţă majoră, forţat de faptul că trebuie să scrii ceva, obligat forţat, forţezi o frază despre forţa Alexandrei Dinu. “Va invitam sa cititi – probabil- cel mai special interviu publicat pana acum de…”. Asta se adresează celor cărora interviul le poate părea special. Cel mai special. De unde şi ideea, persoane cu nevoi speciale.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ciumpalacii (2) at Mindfields.

meta

