Momente şi Schiţe

March 25, 2010 § Leave a comment

  • În tinereţea mea, am lucrat o zi la Prosport. A doua nu m-am mai dus, dându-mi seama ce pămpălău mi-a fost distribuit ca şef. Îl cheamă Daniel Remeş. el demonstrează cumva, faptul că mai prost de atât nu se poate. Mi-am reconfirmat teoria, când a venit Alain Prost că se lansa Dacia Duster. La conferinţa de presă fiecare trebuia să-şi pregătească 2 întrebări pentru francez. Era şi Remeş ăsta. El şi-a pregtit doar una. Asocierea dintre Remeş şi Prost era superbă. Mister Remeş from Prosport. Ăsta îşi trage aerul în piept şi pune întrebarea la care s-a gândit el. Do you wish to buy a Duster? Bă, ăsta e milionar în euro. Ce să facă bă cu o maşină de 10000 de euro?! Eu l-am întrebat dacă se ştie cu Miki Alexandrescu. Ăla de comenta Formula 1 şi-i cunoştea pe toţi. Cică nu-l ştie. I-am zis că nu se poate. Că nu-l cred. Şi el cică poate-l ştie după faţă.
  • Mi se sugerează pe facebook să mă împrietenesc cu Kilie Minougue. Ceea ce nu e rău, doar că mă simt un pic presat. Eu aş vrea să ne cunoaştem mai bine întâi. Plus că am prietenă. În fine… o să mai văd.
  • O amică mi-a povestit cum l-a văzut într-un magazin de bermude din Saint Tropez, pe unul de seamăna cu Dustin Hoffeman. Ce mi se pare amuzant aici e că s-a dus să-i zică. “Semănaţi cu actorul…”. Şi replica ăluia a fost minunată. “Da. Mi s-a mai spus!”. Dar ce e cu adevărat minunat avea să se întâmple 5 minute mai târziu. Când a ieşit ăla din magazin. S-a îmbulzit lumea. Era Dustin Hoffman.
  • Văd că e la modă la televizor. Nu se mai poate vorbi decât în apă. E un trend. Toţi fac interviuri în piscine. Interesant e că pe toţi îi încearcă senzaţia de inedit. Majoritatea celor implicaţi au însă acest paradox. Sunt la fel de inteligibili sub apă, cum sunt în apă.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Momente şi Schiţe at Mindfields.

meta

