Momente şi Schiţe

March 17, 2010 § Leave a comment

  • Prietena mea care cam scrie pentru un tabloid, a trăit o nouă experienţă. A scris despre Anda Adam că la un eveniment a băut un coktail, apoi s-a urcat la volan. În timp ce vorbeam, a sunat-o artista. Că de ce o face alcoolică. Conversaţia dintre ea şi Anda adam nu şi-a atins punctul culminant al ridicolului, până ce câtăreaţa nu i-a explicat că vrea un drept la replică. Minunăţia nu vine din intenţia de a da replică, ci din replica-n sine.  “Vreau drept la replică pe prima pagină, că fac sport şi că mănânc sănătos”. Aş nomincaliza conversaţia la titlul de cea mai mişto din lume, în momentul întâmplării ei.
  • Mă tot uit la Radu Moraru când e cazul. El chiar e foarte serios în purtatul ochelarilor strâmb. Adică îl urmăresc de ceva vreme din perspectiva asta şi-mi dau seama că nu are în plan să-i îndrepte. Asta până la lansarea incredibilei reviste pentru care lucrez. Acolo a venit cu alţi ochelari decât cei de la televizor. De aici înţeleg că are unii de zi şi alţii de emisiune. Cum au bunicii mei, unii de aproape şi alţii de departe. Dar nu asta mi se pare minunat. Minunat mi se pare că şi ăia îi stăteau strâmb. Şi nici măcar asta nu mi se pare minunat. Minunat e faptul că vorbeşte tot timpul foarte solemn, afectat şi revelator, cu o ochelarii strâmbi pe nas. D-aia nici nu-l parodiază nimeni. Pentru că nu mai e cazul.
  • O prietenă s-a mutat cu prietenul ei. Individul a enervat-o din prima zi în care s-a instalat. Ceea ce mi se pare cinstit. Adică, de ce să amâni pe mâine, ce poţi face azi. Văzând eu astea,  i-am dat o replică la care încă mă mai gândesc, în ideea de a o înţelege. “Noi, bărbaţii, suntem extrem de greu de instalat şi extrem de uşor de dezinstalat. La femei e la fel, doar că invers”.
  • Văd că cei de la Ciao îşi promovează revista pe tv, cu ideea că au prima declaraţie a Mihaelei Rădulescu despre sarcină. Adică au răspunsul “nu” la întrebarea dacă e însărcinată. E ca şi cum ai spune că Mihaela Rădulescu vorbeşte prima dată despre ipocrizia sa. Şi dai un interviu în care o întrebi dacă e ipocrită şi ea zice că nu.
  • Diseară m-a invitat producătoarea Taniei Budi la emisiunea pe care o face la Vox News. Problema nu e că nu cred că prinde nimeni postul, problema e că şi dacă vrea să-l prindă nu prea se poate. Mă duc că-mi place să vorbesc la televizor.

P.S. Apropos… a apărut exact azi articolul acesta. Superb !!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Momente şi Schiţe at Mindfields.

meta

