Ce ne-a enervat azi

March 17, 2010 § Leave a comment

Încercam să mă gândesc cine m-a enervat mai tare. Cel care depăşeşte coloana de oameni cu bun simţ, sau cel care din prea mult bun simţ îl lasă să intre şi pe cel care din prea puţin bun simţ, nu doar că îi sfidează pe cei care aşteaptă din bun simţ, ci îi roagă la un moment dat să fie lăsat în coloană, apelând la bun simţ. Unul dintre ăştia m-a enrvat. Ce i-a enervat azi pe  prietenii cu care mă înconjor şi vorbesc. Monica: “Tata când m-a chemat aseară iar să văd mobila pe care am mai văzut-o de câteva ori”. Andrei: ” M-a enervat tonul pe  care mi-a vorbit una pe care eu am învăţat-o, înainte să plec de la Kanal D, ce ştie ea acum. Am sunat-o să mă întorc şi mi-a vorbit arogant”. Cristi: “Tu! Când ai intrat de pe messengerul meu”. Nicoleta: “Că nu se dau banii la timp”. Andreea: “Mihaela Rădulescu, când ne-a trimis mailurile alea”. Cosmin: “Crizele fostei iubite că nu o mai iubesc”. Amalia: “Mă enervează că am acum cheia sub preşul uşii. Vine o prietenă şi să poată să intre. Poţi scrie că sunt eu, că nu ştiu cititorii tăi unde stau”.

Cristina: “Mă enervează că persoane ca Mihaela Borcea, care se laudă cu haine de zeci de mii de euro, uită să plătească banii promişi în campaniile umanitare”. Deea: ” Şeful. Probabil pentru că este un idiot”. Dana: “Că a trebuit să mă trezesc să merg la serviciu”. Roro: “Administratorul blocului unde am studioul foto. Se dă la toate fetele care vin, deşi are 70 de ani”. Alina: “Gropile de pe şoseaua Pipera Tunari”. Antinela: “Tu, cu întrebările tale aiurite”. Elis: “Nepunctualitatea. Există cuvântul ăsta?! Eu sunt acum în Africa şi aici timpul nu pare foarte relevant”. Seb: ” George, cu nişte comentarii egocentriste”. Cristiana: ” O întrebare venită din partea lui: <Şi-mi spui mie asta pentru că…>”. Gabriela: “Internetul”. Dragoş: “Un prost, în trafic”. “Raluca: ” M-am enervat azi că nu prea sunt hotărâtă ce să fac în viaţă. M-am enervat pe mine. E ciudat?”. Lili: “M-am enervat că m-am trezit dimineaţa muci de oboseală şi a trebuit să fac lucruri pe care altcineva trebuia sa le facă”. Gianina: “M-a enervat tăcerea oamenilor care îţi fac capul mare pâna se folosesc de tine”.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ce ne-a enervat azi at Mindfields.

meta

