Probabil s-o fi lansat cea mai mişto revistă

March 16, 2010 § 1 Comment

În timpul conferinţei de presă mă gândeam, dacă asta n-ar fi fost cea mai bună revistă aş mai fi lucrat pentru ea. Tot în timpul conferinţei mi-am răspuns că da. Da, da n-aş mai fi fost atât de binedispus. Şi în drum spre casă, astăzi am ascultat melodia asta, destul de mirat de cât de bine se potriveşte pe fundalul perioadei ăsteia a vieţii mele. Ce voiam să mai zic… deci… poze de la superba lansare, a superbei reviste…..


§ One Response to Probabil s-o fi lansat cea mai mişto revistă

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Probabil s-o fi lansat cea mai mişto revistă at Mindfields.

meta

