Conversaţie cu AG

March 9, 2010 § Leave a comment

Andrei Gheorghe despre liberstate şi bani: “S-au schimbat aşteptările. Libertatea nu mai are importanţă. Importantă e bogăţia. E mai important să fii bogat, decât să fii liber. Dacă eşti bogat eşti liber. Aici e un salt logic, seducător, dar neadevărat. Din cauza asta avem nevoie de bani să facem copii, că dacă am avea am face, da n-avem. Avem nevoie de bani să fim fericiţi, că dacă i-am avea am fi fericiţi, dar nu suntem şi d-aia stăm supăraţi. Ne deranjează că n-avem lucrurile de care n-avem nevoie. Suntem ofticaţi că n-avem timp să-l petrecem achiziţionând şi consumând. Asta ne face să fim supăraţi. Că n-avem. Ei bine… am o surpriză. Nici n-o să aveţi. Cea mai simplă cale către ratare e să te fereşti de ratare. Îţi pierzi graţia. Lucrurile bune vin când eşti relaxat”.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Conversaţie cu AG at Mindfields.

meta

