Momente şi Schiţe

March 4, 2010 § 1 Comment

  • Am citit interviul cu Mihaela Rădulescu din revista Viva!. Iată o întrebare. “Cărţile tale înregistrează vânzări record, magazinele tale se dezvoltă, toate demersurile tale din ultima perioadă au mare succes, iar tu pari mai împlinită ca oricând”. Problema până aici e că nu există întrebare. Atunci, reportera emoţionată a găsit o soluţie. “Crezi că eşti în cea mai bună formă în care ai fi putut fi vreodată?”. Deci s-a rezolvat şi cu întrebarea până la urmă.
  • Am înţeles săptămâna aceasta, cât contează absenţa cretinităţii în jur. Cum poate cretinismul nativ al uneia, să-ţi strice nu doar o zi, ci o perioadă. Mi-am dat seama cum cretinitatea nu poate rămâne latentă şi personală. Ea trebuie să afecteze şi să deranjeze ce e în jur. Şi mi-am dat seama că un om poate găzdui caracteristicile negative a altora 10. Un om îi izbăveşte prin ridicolul pe care-l poartă,  pe alţi 10. Ca Iisus pe oameni de păcate.
  • O prietenă cu obicieiul de  a fi jurnalistă la un tabloid, mi-a povestit la o cafea una dintre întâmplările minunate ale meseriei. Câţiva ani în urmă, a scris despre Adina, zisă şi Adina de la Heaven, că şi-a scos o coastă ca să-şi subţieze talia. Fiind foarte important pentru artistă statutul de gagică cu toate coastele, a simţit nevoia să-şi demonstrze nevinovăţia. Mai isterice ca operaţiile estetice  sunt intenţiile de a le infirma. Aşa că au mers la doctor să-i numere coastele. Îmi place să cred că pe Adina or fi  sunat-o câţiva în dimineaţa aia şi că şi-a şi programat câteva întâlniri. “Îmi numără ăştia coastele şi vin direct”. Doctorul a liniştit apele. “Nu. E în regulă. Sunt toate coastele. Sunt şi pungile de silicon. E-n regulă”. Superbă povestea în toate momentele ei.
  • Să spunem că am o prietenă care lucrează la Orange. Nu spun cine. Persoană importantă. Clienţii Orange uneori sunt sunaţi cu număr ascuns. Unul dintre ei, răspunde. 5 secunde nu zice nimic. Aşteaptă. Apoi cu o voce timorată exclamă: “Ascult Radio 21!”.

Tagged: , , ,

§ One Response to Momente şi Schiţe

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Momente şi Schiţe at Mindfields.

meta

