Ciumpalacii

February 23, 2010 § 10 Comments

Stăteam şi mă gândeam. Bă n-am avut o viaţă uşoară. Au trecut prin dreptul meu prea mulţi stupizi în experienţele mele mass-media.  Şi spunând asta, mă gândesc la cel mai reprezentativ. Numele lui de scenă, Cristi Stan. Întotdeauna l-am urmărit mirat. E un supravieţuitor. Atât de prost îmi pare, încât mă mir că a ajuns la vârsta lui. Atât penibil desfăşoară omul ăsta de dimineaţă până seara, că nu putea să nu fie homosexual. Nimic din ce e ridicol, nu-i poate fi străin. Am fost colegi la Kanal D. Omul era terminat de supărare că la emisiunea Ilincăi Vandici, de când venisem eu, nu mai era singurul care apărea.  Ca să înţelegem anvergura personajului, la un moment dat a lovit uşa de perete plin de entuziasm. Era dominat de succes. Avea o idee. “Să vedeţi ce bombă dau luni”. Rămân perplex în aşteptare. Apoi el lămureşte audienţa curioasă. “Partidul fotomodelelor, condus de Sânziana Buruiană”. Asta era bomba. Aşa arăta succesul pentru el. Şi nu vă spun că a început ăsta să facă interviuri peste interviuri, cu una care la fel ca el, abia lega două vorbe. Apăreau interviurile mele cu Dobrovolschi, Gheorghe şi Johnny Răducanu. Apărea ciumpalacul cu ciumpalaca. Ambii cu gura deschisă. El având caracteristica asta în viaţă. A sta cu gura deschisă. Asta e soarta boului, aflat la poarta noului. Tipologia omului mirat. În general. Era combinat cu unu, Sorin Duţoiu. Ăsta îl concura teribil în ridicol şi neputinţă. Lucra cu mine la revista Story. Când n-aveam eu chef să fac interviuri, făcea el. I-am citit un singur interviu. Din 15 întrebări, 7 începeau cu “ştiu că… ” , şi apoi venea o întrebare mai proastă ca el, ceea ce era o reuşită. Cea mai mare performanţă a lui era că punea întrebări mai proaste ca el. Înntre timp, ciumpalacul celălalt continua cu materiale despre partidul fotomodelelor, cu senzaţia că face ceva în viaţă. Stăteam şi mă gândeam. Bă n-am avut o viaţă uşoară.

P.S. Sunt nevoit să menţionez. Părerea că ăsta mi-ar fi făcut ceva mie, îl supraestimează complet. Am scris despre el ca fiind simptomatic unei categorii din presă. Cea numeroasă.

Tagged: , ,

§ 10 Responses to Ciumpalacii

  • Paul Andrei says:

    Se simte ca e mai mult decat ai scris aici…ai tu un cui impotriva omului asta, nu se poate sa fii asa malitios doar pentru ca e mai prost ca tine :))

  • nana says:

    Pentru Paul Andrei: …probabil că problema este că nu este singurul şi după cum se arată nu este nici singur, de vreme ce-i mai sar unii în ajutor. Bună osteneala ta…ce să zic, oi fi având şi tu vreun cui …că vorba aceea, cui pe cui se scoate.

  • Radu Buzaianu says:

    l-am ales pe el ca să transmit o idee. e primul care-mi vine în minte. e cel mai specific.

  • Paul Andrei says:

    Hahaha, Nana…cred ca esti Lonely si ar trebui sa te ignor. Si totusi, sa stii ca n-am sustinut ca Radu n-ar avea dreptate, nici nu-l stiu pe individul asta Cristi zis si Stan si Bran, doar ca mi s-a parut prea agresiv🙂
    Oricum, am si eu destui prin jur, din pacate…

  • monica hanganu says:

    ha,ha,ha …ti-ai varsat necazul si bine ai facut !
    vad si eu multi din astia la televizor si ma gandesc cum de au ajuns acolo.
    ce sau cine i-a recomandat?

  • me says:

    mda… spune-mi ce scrii ca sa-ti spun cine esti! se simte de la o posta ca te umfla frustrarea ! indiferent cum or fi, baietii astia nu au facut rau nimanui. Sunt prieteni buni, ziaristi foarte ok si isi vad de treaba lor. De ei am auzit, de tine, nu! asa ca, nu prea stiu cine este anonimul din povestea ta!

  • chris says:

    fara sa intentionez sa te jignesc sau sa tin cu cineva,si tu pari homesexual ,
    maxim chiar dar nu vad legatura cu iq-ul sau felul in care iti faci meseria cu ceea ce faci in pat…?!

  • Radu Buzaianu says:

    e foarte putin important cum crezi tu că par. am scris aşa: “nimic din ce e ridicol nu-i poate fi străin”. Şi tu îmi explici că nu are legătură cu iq-ul. Nu am spus nimic despre iq acolo. am vorbit despre ridicol. comentariul tău motivează atunci nişte conversaţii despre iq. fară să intenţionez să te jignesc.

  • Radu Buzaianu says:

    @me e complicat sa fiu frustrat in relatie cu ăla care face materiale cu Sanziana Buruiana. nu e imposibil. e doar complicat si stupid. deci nu e cazul. faptul ca-l consideri ok spune ceva despre gusturile tale, ceea ce explica de ce n/ai auzit de mine. tine-o tot asa !

  • rocsana says:

    bravo Radule!😉

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ciumpalacii at Mindfields.

meta

