Bahmuţeanu… viaţa şi opera!

February 19, 2010 § Leave a comment

La redacţie, unul din televizoare rămâne deschis pe Kanal D. Aşa e-n viaţă. Pe la ora 4 apare Bahmuţeanu. La 20 de ani de la revoluţie, văd că a înţeles că numai nişte manelişti mai pot să-i răspundă la întrebări. Încerc să-mi dau seama în legătură cu algoritmul pentru care azi îl are pe Vijelie, mâine pe Guţă, poimâine pe Minune şi nu invers. Care sunt criteriile după care decide că azi trebuie Vijelie. Ăştia nu produc nicio ştire. Nu se combină. Nu divorţează. Nu fac accidente la schi ca Esca. Sunt liniari.  Mă bucură gândul că Bahmuţeanu are senzaţia că face o emisiune la televizor. E superb felul în care ea se aseamănă şi se adună. Lângă, ies din senin, toate creaturile stupide ale televiziunii. De la Nikita la Dârţă.  Şi trebuie să recunosc că, întotdeauna mi s-a părut ceva special, Costin Mărculescu. Dintre oamenii cu care m-am înjurat în viaţă, retrospectiv am hotărât că ea ocupă un loc aparte. Îmi pare şi acum rău că a închis telefonul. Poate dacă aveam o dicţie mai bună reuşeam mai multe înjurături în cele 30 de secunde. Data viitoare o să înjur cu prescurtări. Să încapă cât mai multe.

Tagged:

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Bahmuţeanu… viaţa şi opera! at Mindfields.

meta

