Avatar

February 18, 2010 § 1 Comment

Dacă nu putem să schimba ţara, măcar să schimbăm subiectul. E un gând care mi-a venit în minte când mă uitam la o emisiune mişto a lui Tatulici. Era despre filmul ăsta.  Că e nociv, că e nu ştiu cum. L-am văzut.  Mi-a plăcut. Nu-mi place ideea, îmi place filmul. Ideea e că lumea asta trăieşte constant mai virtual. Cred că nu e nici bine nici întâmplător. E dintre metodele de a nu-ţi trăi viaţa. Poate că aici determină Cameron concluzii negative. Îţi explică în film că virtualul e preferabil vieţii propriu-zise.  Străzile devin goale. Oamenii trăiesc în gând. Virtual, te cam faci  că. Trăirea trebuie însoţită de fizic. E ca şi cum ai cânta fără cuvinte.  Sau poate mi-o plăcea mie mai mult trecutul ca viitorul.

Tagged:

§ One Response to Avatar

  • roxana says:

    care e pana la urma ideea in vanilla sky??… ca la un moment dat mi s-a parut ca e un film de groaza si l-am pus in asteptare, sa ma uit cu cineva mai curajos ca mine😛 .. si nu singura cum aveam de gand🙂 .. si acum daca ma gandesc mai bine, cred ca nu o sa am rabdare sa il mai vad inca o data pana la momentul in care mi s-a facut frica.. asa ca .. as aprecia un rezumat, sa trec mai departe ..

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Avatar at Mindfields.

meta

