momente şi schiţe

February 17, 2010 § 1 Comment

  • Mă uit pe revista Story. Cristina Spătar prima copertă cu copilul. Dincolo de senzaţia că nici ea nu ar cumpăra o revista cu ea pe copertă, stă titlul “exclusiv”. Copilul are maxim un an. Mi-ar plăcea să cred că pe lumea asta există cineva care uitându-se la o poză cu Spătar ţinând copilul lui Dan Negru în braţe, ar putea fi revoltat. “Staţi bă. Ăsta nu e al lui Dan Negru?”.
  • Mă străduiesc să înţeleg această probă cu sania la Olimpiadă. Pricep dificultatea de a aluneca cu o sanie la 150 km|h. Din punctul meu de vedere la final să li se dea o medalie. Da cum ajunge unul mai repede ca celălălt, altfel decât întâmplător?! Şi cum se numeşte meseria lor? Şi cum te hotărăşti să faci asta în viaţă!? Eu vreau să fiu cel mai bun din lume la datul cu sania?! Şi cum e unul mai tare cu sania ca celălalt, astfel că el e la Olimpiadă şi celălalt pe derdeluş?! Propun şi proba oamenilor de zăpadă. Şi mai trebuie şi cea a bătăii cu bulgări. Proba cazematei.  Voaiam să zic şi cea cu datul pe gheaţă. Da există deja.
  • Nu se poate aşa ceva. Oamenii ăştia trebuiesc împuşcaţi. Mi-au omorât 2 ore din viaţă. Trebuiesc condamnaţi la a nu face nimic câte 2 ore, pentru fiecare om căruia i-au luat 2 ore. M-am uitat la filmul 2012. Mă uitam şi mă gândeam, lor când filmau aşa ceva, nu le era ruşine de ce făceau? În niciun film n-am văzut atâta neputinţă a eroului principal în a deceda. Pământul întreg putea să explodeze şi el să supravieţuască agăţat de un pom. Cum să încerci să-mi vinzi emoţia ideii că oamenii cu bani în final se vor salva? Înţeleg să crezi asta, da să-mi explici că e emoţionant?! Şi cea mai importantă întrebare. Eu am înţeles că au făcut un film prost. Da cu John Cusack ce-au avut?!
  • Ca individ care am tot trăit în Bucureşti, n-am prea mizat pe Ion Dolănescu. Soarta a făcut să ascult altele. Ţara asta înţeleg că a fost interesată de omul ăsta. Băi da de ciumpalacii ăştia 2 de se ceartă pe banii lui la televizor, cine se interesează în afară de Măruţă, Diaconescu şi Mădălin Ionescu? Am o răbdare limitată în timp când îi văd pe ăştia vorbind. Cel mai mişto ar fi să nu-i mai văd niciodată.
  • Cum văd o ştire despre accidentul lui Gheorghe, cum îmi aduc de întrebarea pe care mi-a pus-o acum câţiva ani:”Ai avea încredere într-un om care în viaţa lui nu a făcut un accident?!”. A trecut mai mult de un an de când am devenit om de încredere.
  • Azi am construit o singură concluzie importantă. Am 5 prieteni în comun cu Jude Law. Pe Facebook. Ce mică e lumea.

Tagged: , , ,

§ One Response to momente şi schiţe

  • Paul Andrei says:

    Tare rau aia cu sania, ma oftic ca nu m-am gandit eu mai repede sa pot sa o scriu eu pe facebook :)) Asta m-am intrebat si eu tot timpul…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading momente şi schiţe at Mindfields.

meta

